مسابقات قرآن دادگستری خوزستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3828677
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

مسابقات قرآن دادگستری خوزستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قران کریم قوه قضائیه در خوزستان فردا، ۳۱ تیرماه در اهواز برگزار می‌شود.

مسابقات قرآن قوه قضائیه

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحمید امانت‌بهبهانی، معاون فرهنگی دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات سراسری قران کریم قوه قضائیه فردا، 31 تیرماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همه کارکنان قوه قضائیه و سازمان‌های تابعه، کارکنان شورای حل اختلاف و بازنشستگان اعم از قضائی و اداری و خانواده‌هایشان همراه با اعضای خانواده از جمله همسران، فرزندان، همسر، فرزندان و نوادگان کارکنان و سربازان وظیفه که تا پایان سال جاری در قوه قضائیه مشغول به خدمت هستند و دانشجویان دانشگاه علوم قضایی می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند. 

امانت‌بهبهانی گفت: نزدیک به 263 نفر از استان خوزستان برای شرکت در بخش شفاهی این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند. مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان(ویژه برادران) در دو گروه سنی بزرگسال و زیر 16 سال برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دادگستری خوزستان بیان کرد: مسابقات کتبی حفظ موضوعی و درک مفاهیم در این مرحله به صورت الکترونیکی و به صورت سراسری در سامانه فهام برگزار شده است.

انتهای پیام 

captcha