یادواره شهدای منا در لنگرود برگزار می‌شود
کد خبر: 3830989
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

یادواره شهدای منا در لنگرود برگزار می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه هماهنگی برپایی یادواره شهدای منا در شهرستان لنگرود گیلان با حضور فرماندار، معاون امور عمرانی فرمانداری و فرمانده سپاه ناحیه املش روز گذشته، 7 مرداد، برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرهنگ یحیی‌پور،  فرمانده سپاه ناحیه املش در این جلسه که در محل فرمانداری لنگرود برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر ایران اسلامی به‌ویژه شهدای منا گفت: یاد و خاطره شهدای منا باید همیشه زنده نگه داشته شود؛ از مسئولین شهرستان املش که بلواری را به‌نام شهدای منا نام‌گذاری کردند، تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه ناحیه املش یادآور شد: یاد و خاطره شهدای منا که با لب تشنه و پاکی تمام در سایه بی‌کفایتی آل سعود جان باختند، باید همواره گرامی داشته شود.

وی افزود: دو قبله مسلمانان یعنی قدس شریف در چنگال اسرائیل و بیت‌الله الحرام در دست آل سعود باید از اشغال درآمده و با برگزاری این یادمان‌ها، مسیر آزادی این دو قبله را باز بگذاریم.
فرمانده سپاه ناحیه املش با بیان اینکه ۷۰۰۰ نفر در منا به شهادت رسیدند و آل سعود هیچ‌گونه عذرخواهی از این ملت به‌عمل نیاورد، به بیانات رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در جواب جنایت آل سعود فرمودند «ما حرمت برادری نگه داشتیم وگرنه جواب دندان‌شکن به آل سعود خواهیم داد».

یحیی‌پور در پایان گفت: یادواره شهدای منا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ان‌شاءالله با همه توان در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای منا تلاش خواهیم کرد.


الیاس عبداله‌پور

انتهای پیام

captcha