اعضای خانه مطبوعات ایلام پالایش می‌شوند
کد خبر: 3832399
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

اعضای خانه مطبوعات ایلام پالایش می‌شوند

گروه اجتماعی ــ رئیس خانه مطبوعات ایلام بر پالایش اعضای خانه مطبوعات استان تأکید کرد و گفت: هرگونه درخواست جدیدی برای عضویت در خانه مطبوعات ایلام تا پیش از روز خبرنگار امسال تأیید نمی‌شود.

اعضای خانه مطبوعات ایلام پالایش می‌شوند
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، حمید کرمی، رئیس خانه مطبوعات استان ایلام امروز، 13 مردادماه اظهار کرد: در نشست رسانه‌ای ماه گذشته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اصحاب رسانه بر پالایش اعضا خانه مطبوعات استان تأکید و این کار در حال انجام است.
 
وی ادامه داد: پس از پایان انجام پالایش اعضا که اکنون در دست اقدام است هیچگونه درخواست جدیدی برای عضویت در خانه مطبوعات استان از سوی این خانه و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی و تأیید نخواهد شد.

کرمی اضافه کرد: عضو گیری جدید اعضا خانه مطبوعات استان ایلام بعد از ۱۷ مردادماه روز خبرنگار امسال مطابق روال گذشته انجام خواهد گرفت.

رئیس خانه مطبوعات ایلام با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: برنامه ریزی برای برگزاری آیین گرامیداشت و بزرگداشت روز خبرنگار در مرکز این استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در دست اقدام است.
انتهای پیام
captcha