راه‌اندازی ۲۶ مرکز نیکوکاری جدید در البرز
کد خبر: 3832974
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

راه‌اندازی ۲۶ مرکز نیکوکاری جدید در البرز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام‌(ره) استان البرز از راه‌اندازی ۲۶ مرکز نیکوکاری جدید در البرز طی چهار‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی ۲۶ مرکز نیکوکاری جدید در البرز

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به لزوم تقویت سرمایه‌های اجتماعی از طریق توسعه مراکز نیکوکاری فراگیر، تخصصی و محله‌محور گفت: با راه‌اندازی ۲۶ مرکز نیکوکاری جدید طی چهار ماهه نخست سال 98 تعداد مراکز نیکوکاری فراگیر، تخصصی و محله‌محور در استان البرز به ۷۸ مرکز رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز افزود: مرکز نیکوکاری شهدای راهداری به منظور استفاده از ظرفیت نیکوکاران در امر محرومیت‌زدایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح شد.

وی با اشاره به‌ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خیران در لایه‌ها و طیف‌‌های متنوع جامعه، افزود: کمک به تأمین معیشت مددجویان و سایر محرومان استان البرز در زمینه‌های پوشاک، کالای جهیزیه، خدمات فرهنگی و آموزشی، اطعام نیازمندان و کمک به رفع نیازهای درمانی مددجویان از جمله مهمترین اقدامات مراکز نیکوکاری است.

محمدی‌فرد با تأکید بر اینکه افتتاح مراکز نیکوکاری به‌ویژه در ارگان‌ها، نهادها و ادارات کل استان که ظرفیت جذب خیران را دارند با جدیت در حال پیگیری و انجام است، اظهار کرد: بیش از ۳۰ درصد کمک‌های بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز توسط نیکوکاران تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: طی ماه‌های گذشته مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان، سپاه و فرهنگیان به همراه مراکز نیکوکاری تخصصی و محله محور در پویش‌های کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، جشن نیکوکاری، کمک به سیل زدگان و ماه مبارک رمضان سهم بسزا و چشمگیری را ایفا کردند.

محمدی‌فرد با دعوت از مردم نیکوکار برای بهره‌مندی از روش‌های جدید شرکت در امور نیکوکاری اعلام کرد: البرزنشینان برای پرداخت صدقه و سایر امور نیکوکاری می‌توانند با استفاده از شماره تلفن ۳۵۵۷ و همچنین شماره‌گیری # ۰۲۶۸۸۷۷ از مزایای این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha