ضرورت اهتمام به گرامیداشت عید ولایت
کد خبر: 3834374
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
آیت‌الله موسوی جزایری تأکید کرد:

ضرورت اهتمام به گرامیداشت عید ولایت

گروه سیاست و اقتصاد _ آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به اعظم الاعیاد عید غدیر خم و انتساب امام علی به ولایت و امامت بر مسلمانان، گفت: سال به سال گرامیداشت عید غدیر باید پررنگ تر باشد چراکه بالاترین افتخار ما ولایت علی بن ابیطالب(ع) و ارادت به حضرت زهرا(س) و تبعیت از دیگر ائمه اطهار علیهم السلام است و باید مردم به گرامیداشت اعظم‌الاعیاد اهتمام داشته باشند.

مردم به گرامیداشت عید ولایت اهتمام داشته باشند

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در خطبه‌های نماز عید قربان که امروز 21 مردادماه در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با اشاره به عید سعید قربان، گفت: قربانی از مستحبات مؤکده است و اگر کسی توانایی ندارد به تنهایی قربانی دهد، می‌توانند چند نفر جمع شده و با هم قربانی دهند. البته قربانی اصلی متعلق به حضرت ابراهیم است که دستور آمد فرزندش را در راه خدا قربانی کند.

وی با اشاره به اعظم الاعیاد عید غدیر خم و انتساب امام علی به ولایت و امامت بر مسلمانان، گفت: سال به سال گرامیداشت عید غدیر باید پررنگ تر باشد. اطعام مستضعفان در این روز تعظیم شعائر است و بالاترین افتخار ما ولایت علی بن ابیطالب(ع) و ارادت به حضرت زهرا(س) و تبعیت از دیگر ائمه اطهار علیهم السلام است.

موسوی جزایری با بیان اینکه چون طبیعت انقلاب اسلامی به طبقه محرومان و عدالت اجتماعی به نغع ضعفا گرایش دارد بسیاری از ابرقدرت‌های مستکبر با آن مخالف هستند، افزود: اینکه ما روی پای خود ایستاده‌ایم و به مسیرمان ادامه می‌دهیم و پیشرفت می‌کنیم بخاطر توکل مردم به خدا و توسل به پیامبر(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام است. پشتوانه این انقلاب عنایت امام زمان(عج) و وجود امام رضا(ع) و ولایت علی بن ابیطالب(ع) و صدیقه طاهره(س) و خون شهدا است. دشمنان نمی‌توانند انقلاب اسلامی را از راه خود منحرف کنند چون انقلاب با خون شهدا آبیاری شده است.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان بیان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با انرژی خیلی زیاد تلاش می‌کنند و خدمتگزار است. از مردم و مسئولان می‌خواهم با وحدت کامل، پشتیبانی از روحانیت خدمتگزار کنند که این وسیله نجات است.

انتهای پیام 

captcha