گروه‌های جهادی پارس‌آباد عازم مناطق سیل‌زده لرستان شد
کد خبر: 3838870
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

گروه‌های جهادی پارس‌آباد عازم مناطق سیل‌زده لرستان شد

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد مغان متشکل از ۱۵ نفر و به مدت دو هفته در راستای کمک به سیل‌زدگان عازم مناطق سیل‌زده لرستان شد.

گروه‌های جهادی پارس‌آباد عازم مناطق سیل‌زده لرستان شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ حسن نوری، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد، امروز، نهم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد مغان متشکل از ۱۵ نفر و به مدت دو هفته در راستای کمک به سیل‌زدگان و ساخت واحد‌های مسکونی برای هموطنان سیل‌زده در استان لرستان عازم مناطق سیل‌زده لرستان شد.

وی افزود: گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد که متشکل از بسیجیان شهرستان پارس‌آباد است به صورت داوطلبانه و از میان جوانان و خودجوش راهی مناطق سیل‌زده استان لرستان می‌شوند.

نوری با اشاره به مهم‌ترین کار‌های این گروه جهادی تصریح کرد: اصلی‌ترین فعالیت‌های گروه جهادی شهدای شهرستان پارس‌آباد در بخش معمولان استان لرستان انجام می‌شود و ساخت و مرمت واحد‌های مسکونی آسیب‌دیده در سیل استان لرستان از مهم‌ترین و اساسی‌ترین فعالیت این گروه جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر اینکه این گروه جهادی با مشارکت و همکاری بنیاد مسکن فعالیت می‌کند، بیان کرد: گروه جهادی شهدای پارس‌آباد فعالیت‌ها و اقدامات خداپسندانه خود را در مناطق سیل‌زده استان لرستان با همکاری و مشارکت سازمان بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیش می‌برند.

وی گفت: با توجه به اینکه برنامه زمان‌بندی و فعالیت‌های گروه جهادی شهرستان پارس‌آباد مغان با ماه محرم مصادف شده است جهادگران در کنار کار‌های عمرانی و سازندگی به کار‌های فرهنگی از جمله حضور در نماز جمعه و شرکت در مراسمات و دستجات عزاداری نیز می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha