فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران اعلام شد
کد خبر: 3839523
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران اعلام شد

گروه اجتماعی ـ مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی استان فارس از اعلام فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران خبر داد و از جهادگران این استان جهت شركت در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایكنا از فارس، شکرالله مسکویی، مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی استان فارس امروز، 11 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره ملی جهادگران گفت: استان فارس ظرفیت بسیاری در گروه‌های جهادی دارد که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و غیره فعالیت می‌کنند و علاوه بر نقاط محروم استان فارس در استان خوزستان نیز همکاری داشته‌اند.
وی گفت: جشنواره ملی جهادگران هر ساله با هدف شناسایی و الگوسازی از گروه‌‏ها و ایده‌‏های برتر از یک سو و همچنین ترویج و گفتمان‌سازی در راستای تعمیق بخشی فعالیت‌ها و استفاده از دانش روز در حوزه جهادی و مسائل مناطق محروم از سوی دیگر برگزار می‏‌شود.
مدیر مطالعات حرکت‌های جهادی استان فارس افزود: از تمامی گروه‏‌های جهادی، صاحب نظران و متخصصین حوزه محرومیت‌زدایی استان فارس دعوت می‌شود با ارسال آثار خود در بخش تخصصی در قالب طرح، ایده و تجربه و در بخش هنری در قالب عکس، مستند و نماهنگ در جشنواره سوم مشارکت کنند.
مسکویی با اشاره به سابقه حضور گروه‌های جهادی استان فارس در این جشنواره در سال گذشته بیان کرد: گروه‌های جهادی استان فارس در سال گذشته با ارسال ۲۲۸ اثر به جشنواره ملی جهادگران خوش درخشیدند و گروه جهادگران انقلابی شهرستان فسا رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.
وی با بیان اینکه جشنواره ملی جهادگران، عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دستاوردهای خانواده بزرگ گروه‌های جهادی است، گفت: جشنواره ملی جهادگران در نظر دارد تا با بهره‌گیری از نظرات ارزنده کارشناسان، صاحب‌نظران و فعالین حرکت‌های جهادی و همچنین با همکاری پژوهشکده‌های علمی و تخصصی مرتبط با حوزه محرومیت‌زدایی هر ساله بتوانند با رویکردی جدید و با نگاهی نو موضوعات مرتبط با حرکت‌های جهادی و مناطق محروم کشور را به اشتراک بگذارد و در نتیجه گامی بلند در مسیر توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی بردارد.
مدیر مرکز مطالعات و هدایت حرکت‏‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: فراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران از 9 شهریورماه در دو بخش تخصصی و هنری اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به آدرس festival.jahadgaran.org مراجعه کنند.
مسکویی یادآور شد: از برگزیدگان جشنواره پس از مراحل داوری توسط اساتید برجسته و همچنین افراد پیشکسوت گروه‌های جهادی به صورت کاملا علمی و تخصصی، تقدیر و دراختتامیه جشنواره‌ ملی با حضور مسئولین و مقامات کشوری جوایز نفیسی اهدا می‌‌شود.
انتهای پیام

captcha