محفل انس با قرآن در تیپ ۷۲ دوکوهه اندیمشک برگزار شد
کد خبر: 3844801
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

محفل انس با قرآن در تیپ ۷۲ دوکوهه اندیمشک برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محفل انس با قرآن کریم و شهدا به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در تیپ ۷۲ شهید کوکبیان دوکوهه اندیمشک برگزار شد.

ب

به گزارش ایکنا از خوزستان، محفل انس با قرآن کریم و شهدا روز گذشته، 2 مهرماه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در تیپ 72 شهید کوکبیان دوکوهه اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان، کارکنان پایور و وظیفه حضور داشتند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمی‌نیا، استاد و حافظ کل قرآن کریم آیاتی از قرآن کریم با موضوع جهاد و فرهنگ ایثار و شهادت را قرائت کرد.

‌همچنین در این مراسم سرهنگ علی ساکی، فرمانده تیپ 72 با اشاره به عملیات غرور‌آفرین ثامن‌الائمه(ع) اظهار کرد: عملیات ثامن‌الائمه‌(ع) به دلیل وحدت فرماندهی بین ارتش، سپاه و سایر نیروهای مردمی نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است.

وی در ادامه سخنان خود درباره ارزش‌های معنوی دفاع مقدس و نقش آن در پیروزی ملت ایران سخن گفت.

در پایان این مراسم از 30 نفر از سربازان نمونه، نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» و فعالان عرصه نماز جماعت با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر و تجلیل شد.

در حاشیه این محفل قرآنی، حاضران از نمایشگاه‌های ارتش اسلام و سبک زندگی قرآنی که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در در تیپ 72 شهید کوکبیان دوکوهه اندیمشک برپاشده است، بازدید کردند.

انتهای پیام

captcha