تبعیت از آرمان‌های نظام و رهبری سبب پیروزی بر دشمنان شد
کد خبر: 3845486
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

تبعیت از آرمان‌های نظام و رهبری سبب پیروزی بر دشمنان شد

گروه اجتماعی- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی(ع)، گفت: با وجود همه سختی‌ها و اوج مظلومیت رزمندگان، آنان همواره به آرمان‌های نظام و تبعیت از رهبری معتقد بوده و همین امر سبب پیروزی بر دشمنان و حیله گران شد.

تبعیت از آرمان‌های نظام و رهبری سبب پیروزی بر دشمنان شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی(ع)، امروز، ششم مهرماه در یادواره شهدای عملیات «والفجر ۸» و گرامیداشت یاد شهدای «یگان دریایی لشگر ۳۱ عاشورا» در اردبیل، اظهار کرد: حضور نیرو‌های انقلابی در جبهه‌های جنگ و مشارکت همه جانبه مردم در هشت سال دفاع مقدس که به زعم دشمنان قرار بود در مدت سه روز صدام ایران را اشغال کند، سبب شد تا ایران اسلامی پیروز میدان جنگ نابرابر باشد.
وی با اشاره به مقاومت دلیرانه و مثال زدنی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بیان کرد: این مقاومت سبب شد تا در عملیات‌های دفاعی همچون فاو لشگریان اسلام تا دروازه‌های بصره نیز پیش روند و عظمت و قدرت ملت ایران را به نمایش بگذارند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی(ع) با بیان اینکه در ماه‌های ابتدایی جنگ بنی صدر اعتقادی به حضور و مشارکت مردم در جنگ نداشت، گفت: با ورود مردم به این عرصه و مقاومت آن‌ها در برابر دشمنان توانستیم دنیا را از این قدرت مثال زدنی متحیر کنیم.
غیب پرور، مقاومت، نلرزیدن، شجاعت در برابر دشمن و نخندیدن نزد دشمن را عامل پیروزی بر دشمنان دانست و تصریح کرد: در عرصه کنونی نیز لازم است تا مردم با بصیرت و مقاومت لازم در برابر توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنند و با تاسی از شهدا اجازه ندهند تا دشمن جرات تعرض به کشورمان را داشته باشد.
وی مردم را پیروز واقعی هشت سال دفاع مقدس برشمرد و اظهار کرد: از این پس استمرار انقلاب نیز به دست مردم میسر می‌شود و باید تلاش و جدیت بر تقویت هر چه بیشتر این مقاومت و بصیرت باشد تا بتوانیم این انقلاب را تا ظهور امام زمان(عج) پابرجا نگه داریم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه امام علی(ع) با اشاره به ولایت پذیری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و تاسی آنان از ائمه اطهار(ع)، گفت: با وجود همه سختی‌ها و اوج مظلومیت رزمندگان، آنان همواره به آرمان‌های نظام و تبعیت از رهبری معتقد بوده و همین امر سبب پیروزی بر دشمنان و حیله گران شد.
وی دوران دفاع مقدس را مقطع طلایی برای انقلاب اسلامی و نظام برشمرد و اظهار کرد: در عملیات والفجر ۸ استان اردبیل ۱۰۷ شهید تقدیم نظام کرده که از جمله شهدای این استان در این عملیات ۱۷ شهید یگان دریایی لشکر ۳۱ عاشورا بوده است.
انتهای پیام

captcha