علم داری در جبهه مقاومت را رکن آبادی در وزارت خارجه ارائه داد
کد خبر: 3847162
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
سردار یکتا:

علم داری در جبهه مقاومت را رکن آبادی در وزارت خارجه ارائه داد

راوی تاثیرگذار جبهه‌های دفاع مقدس گفت: علم داری در جبهه مقاومت را آقای رکن آبادی در وزارت خارجه در یک کار شیک و تمیز دیپلماتیک ارائه دادند و حجت را بر بخش های خاص دیپلماسی تمام کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از ایسنا، سردار حسین یکتا در چهارمین همایش "دیپلماسی مقاومت، گرامیداشت دیپلمات انقلابی شهید غضنفر رکن آبادی" که عصر روز جمعه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد گفت: دیداری در لبنان با شهید داشتیم که از همان دیدار پیدا بود او شخصیتی فعال است. ما سعی داشتیم در آن سفر و با رایزنی راهیان نور لبنان را راه بیندازیم و وقتی با ایشان صحبت می کردیم فهمیدم که او کار راه انداز است و حتما کار انجام خواهد شد.

وی گفت: امروز وقایع و تحولات نشان داده است که مقاومت جواب داد و ما پهپاد آمریکایی را در خلیج فارس زدیم هر چند باید زودتر اتفاق می افتاد.

یکتا افزود: شهید رکن آبادی در لبنان کنار حزب الله ایستاد و امروز می بینیم که مقاومت در جای جای منطقه و دنیا ثمر داده است.

راوی تاثیرگذار جبهه‌های دفاع مقدس ادامه داد: خون شهید رکن آبادی ها و شهدای منا و مقاومت دارد اثر می کند. اینکه بخشی از تجهیزات دشمن چندی پیش به دست مجاهدین اسلام افتاد، سرآغاز کار است. همان طور که امام گفتند "ما می جنگیم تا رفع فتنه در دنیا" و این کلام در حال نتیجه دادن است. علم داری در جبهه مقاومت را آقای رکن آبادی در وزارت خارجه در یک کار شیک و تمیز دیپلماتیک ارائه دادند و حجت را بر بخش های خاص دیپلماسی تمام کردند.

وی تاکید کرد: این شهدا حجت و نشانه است و ستاره هستند در بین الطلوعین ظهور. شهدا بعد از شهادت تازه راه و نامشان شنیده می شود و یادشان همیشه زنده است و امروز شاهدیم بعد از چند سال همچنان نام این شهید و شهدای دیگر می درخشد.

موسوی عضو شورای نگهبان، طالقانی رئیس مجمع آزادگان، خانواده های شهدای منا، حجت الاسلام اختری و صلاح زواوی سفیر فلسطین در تهران در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha