حمایت کمیته امداد لرستان از ۱۷۰۰ زائر اربعین
کد خبر: 3847996
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴

حمایت کمیته امداد لرستان از ۱۷۰۰ زائر اربعین

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد لرستان گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که در پیاده‌روی اربعین شرکت کنند از کمک هزینه سفر زیارتی بهره‌مند می‌شوند.

حمایت کمیته امداد لرستان از ۱۷۰۰ زائر اربعینبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدولی حیدروند، قائم‌مقام کمیته امداد لرستان امروز دوشنبه، پانزدهم مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد جهت اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی، اظهار کرد: زیارت اربعین به‌عنوان یک حرکت معنوی و تربیتی در راستای توانمندسازی فرهنگی از خدمات فرهنگی محسوب می‌شود و این نهاد کمک‌هزینه ۷۰۰ هزار تومانی به ۱۷۰۰ مددجوی زائر اربعین پرداخت می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که کمیته امداد برنامه‌هایی برای اعزام گروهی و کاروان ندارد، بیان کرد: مددجویان تحت حمایت به‌صورت خانوادگی و یا انفرادی با دریافت گذرنامه و ثبت‌نام در سامانه سماح مشمول دریافت کمک‌هزینه زیارتی می‌شوند.

قائم‌ مقام کمیته امداد لرستان به نحوه دریافت کمک‌هزینه اربعین اشاره کرد و افزود: متقاضیان پس‌ از تشرف به اماکن زیارتی و درج مهر خروج و ورود به کشور با مراجعه به ادارات کمیته امداد محل سکونت مدارک را تحویل دهند.

حیدروند با تأکید بر این‌که برنامه شوق زیارت با عنوان اعزام مددجویان برای اولین‌بار به زیارت اماکن مقدس با اهداف تربیتی و زیارتی انجام می‌شود، اضافه کرد: بخشی از هزینه‌های اعزام زائران توسط نیکوکاران تأمین می‌شود و خیران در صورت تمایل می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۶۶*۸۸۷۷* در این کار خداپسندانه به میزان دلخواه مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha