اعزام دومین کاروان راهیان نور خواهران اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب
کد خبر: 3848307
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

اعزام دومین کاروان راهیان نور خواهران اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: دومین کاروان راهیان نور خواهران شهرستان اردبیل به تعداد ۷ اتوبوس جهت بازدید از مناطق شمالغرب عازم این مناطق شدند.

اعزام دومین کاروان راهیان نور خواهران اردبیل به مناطق عملیاتی شمالغرب کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن دهقان، فرمانده سپاه شهرستان اردبیل، صبح امروز، ۱۶ مهرماه در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور اردبیل به مناطق عملیاتی، اظهار کرد: دومین کاروان راهیان نور خواهران شهرستان اردبیل به تعداد ۷ اتوبوس جهت بازدید از مناطق شمالغرب عازم این مناطق شدند.

وی هدف از اجرای این برنامه را ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنا کردن دانش آموزان، جوانان و نوجوانان با فداکاری‌ها، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا به اهداف تعیین‌شده در این زمینه دست یابیم.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل افزود: کاروان‌های راهیان نور یک سنت حسنه و یک کار فرهنگی بزرگ و تاثیرگذار در جامعه می‌باشد و این رزمندگان و شهدای عزیزمان بودند که دلیرمردانه و باعزت در مقابل دشمن سر تا پا مسلح ایستاده و دشمن را به زانو در آوردند.

دهقان تصریح کرد: راهیان نور یک اقدام فرهنگی مهم و تاثیرگذار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و الگوگیری از شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان و به ویژه دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل گفت: دانش‌آموزان در طول دو روز حضور در این مناطق از یادمان‌های شهیدان باکری در شهرستان ارومیه و یادمان شهید بروجردی در شهرستان نقده و همچنین یادمان شهدای مظلوم و فداکار و شجاع منطقه تمرچین بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha