شماره 141 نشریه «رایحه» ویژه فعالیت‌های قرآنی نابینایان منتشر می‌شود
کد خبر: 3849651
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

شماره 141 نشریه «رایحه» ویژه فعالیت‌های قرآنی نابینایان منتشر می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شماره 141 نشریه تخصصی «رایحه» ایکنا که به زوایای مختلف چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سازمان بهزیستی کشور پرداخته است، تا پایان آبان‌ماه به چاپ می‌رسد.

به گزارش ایکنا؛ صد‌وچهل‌ویکمین شماره نشریه تخصصی رایحه، ویژ‌ه‌ چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان جهان اسلام به سفارش سازمان بهزیستی کشور، آبان ماه امسال منتشر می‌شود.

در این شماره از رایحه علاوه بر اینکه گزارشی کامل از نحوه اجرای چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی‌ قرآن روشندلان جهان اسلام(اردیبهشت‌98؛ مصلای تهران) همراه با گفت‌وگو با داوران و متسابقان ایرانی و خارجی قرار دارد با مسئولان سازمان بهزیستی و انگیزه آنان برای ادامه این مسابقات و نوع حمایت‌شان گفت‌وگو صورت گرفته است.

معرفی طرح مشکوة(آموزش غیر حضوری حفظ قرآن ویژه نابینایان) به همراه گفت‌وگو با تنی چند از آقایان و بانوان شرکت‌کننده در این طرح که موفق به حفظ قرآن شده‌اند ازجمله گفت‌‌وگوهایی است که در این شماره از نشریه تخصصی خبرگزار ایکنا  قرار داده شده است.

گزارشی از مسابقات بین‌المللی روشندلان به دو زبان عربی و انگلیسی به همراه گزارش تصویری از مسابقات از دیگر مواردی است که در این نشریه آمده است.

سه شنبه ///// انتشار جدیدترین شماره نشریه رایحه
در این شماره همچنین گفت‌وگوهایی با محوریت آشنایی با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سازمان بهزیستی درج شده است.

انتهای پیام
captcha