برگزاری آزمون آنلاین سطح یک طرح دانشجومتدبر قرآن
کد خبر: 3849747
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

برگزاری آزمون آنلاین سطح یک طرح دانشجومتدبر قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ آزمون آنلاین دومین دوره طرح ملی دانشجومتدبر قرآن کریم با شرکت 50 نفر از دانشجویان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون سطح یک طرح دانشجو متدبر قرآن

به گزارش ایکنا، دبیرخانه طرح ملی دانشجومتدبر قرآن کریم طی اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون سطح یک، دومین دوره این طرح در روز دوشنبه، 22 مهرماه، خبر داد. این آزمون از ساعت 15:30 امروز آنلاین برپا می‌شود.

شرکت کنندگان در این آزمون، 50 دقیقه مهلت دارند تا به چهل سوال چهارگزینه‌ای پاسخ داده و در صورتی که زمان آنها بیشتر از حد مجاز طول بکشد آزمون برای آنها غیر فعال خواهد شد. همچنین دبیرخانه این طرح، منابع آزمون را معرفی کرده که شامل کتاب‌های آشنایی با دانش تدبر در قرآن و تدبر در قرآن جلد ششم، سوره‌های مبارکه «انشقاق» تا «ناس» می‌شود.

یادآور می‌شود، دوره آموزشی سطح یک دانشجومتدبر قرآن کریم در شهریورماه سال جاری در شهر اراک و به مدت چهل ساعت برگزار و دانشجویان بیش از یک ماه فرصت مطالعاتی داشته تا ضمن مرور مباحث در کلاس برای آماده‌سازی خود برای شرکت در آزمون اقدام کنند.
دانشجویانی که در این آزمون موفق به دریافت نمره قبولی شوند، سطح 2 و 3 این دوره را به صورت مجازی گذرانده و در تابستان سال آینده در کلاس‌های سطح چهار، که دوره تربیت مربی تدبر در قرآن کریم است، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha