خدمت‌رسانی «حاملان کلام وحی» به زائران اربعین حسینی
کد خبر: 3849892
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

خدمت‌رسانی «حاملان کلام وحی» به زائران اربعین حسینی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه حاملان کلام وحی ایلام همزمان با اربعین حسینی، با برنامه‌ریزی ویژه‌ خود خدماتی را به زائران حسینی ارائه می‌دهد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن وعترت حاملان کلام وحی ایلام، همزمان با آغاز راهپیمایی زائران حسینی، خدماتی را برای رفاه حال زائران ارائه می‌دهد. این مؤسسه خدمات فرهنگی و رفاهی را به منظور سهولت در روند راهپیمایی و شریک شدن در این امر معنوی ارائه کرده است.
مؤسسه حاملان کلام وحی در فضای آموزشی مناسب و در سه طبقه  برای اسکان و رفاه حال زائران در ایام اربعین (ویژه آقایان و بانوان) به صورت مجزا در نظر گرفته شده است که در حال حاضر روزانه 600 تا 800 هزار پرس غذای گرم در آن برای اسکان 1500 زائر ارائه می‌شود.
مهدی چناری، مدیر مؤسسه حاملان کلام وحی در این باره گفت: برنامه‌های ویژه دیگری نیز برای زائران مانند تلاوت آیات قرآن توسط قاریان، اجرای محفوظات توسط حافظان نوجوان مؤسسه، آشنایی با فعالیت‌های مؤسسه در قالب ارائه گزارش در نظر گرفته شده است و زائران می‌توانند به مکان مؤسسه به نشانی ایلام، میدان دادگستری، خیابان فرودگاه قدیم، روبروی شورای شهر مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha