تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع)»+دانلود
کد خبر: 3850311
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران در اپلیکیشن «راه حسین(ع)»+دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ اپلیکیشن «راه حسین(ع)» با ایجاد سهولت و دسترسی به خدمات مردمی در جریان راهپیمایی عظیم اربعین تولید شده است و امکان ارتباط بین خادمان و زائران اربعین را تسهیل می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ کم کم به سالروز اربعین حسینی نزدیک می‎شویم و بسیاری از زائران همچنان در مسیر حرکت به سمت بارگاه ملکوتی اباعبدالله(ع) هستند. در این مسیر ارتباط برقرار کردن با خادمان اربعین و خدماتی که موکب‎ها ارائه می‌دهند یکی از مواردی است که زائران را برای زیارتی بهتر و باصفاتر کمک می‌کند. اپلیکیشن «راه حسین(ع)» از برنامه‌هایی است که با ایجاد یک مرکز واحد و در دسترس، امکان ارتباط بین خادمان و زائران اربعین را تسهیل می‌کند.

 به کمک این سامانه و برنامه ستادهای خدمت‌رسان می‌توانند با نظم و سرعت بیشتری خدمات خود را ارائه کنند و زائران با استفاده از نرم‌افزار تلفن همراه، می‌توانند از خدمات نزدیکترین خادمان بهرمند شوند.

کاربران این نرم‌افزار می‌توانند با وارد شدن به این نرم‌افزار، خدمات دسته‌بندی و معرفی شده در شهرهای مختلف توسط خادمان حسینی(ع) را انتخاب کنند. همچنین خادمان نیز در این نرم‌افزار می‌توانند با معرفی و دسته‌بندی خدمات خود همچون اسکان، اطعام، خدمات فرهنگی و بهداشت و درمان را در اختیار زائران قرار دهند.

با این اپلیکیشن می‌توان سفره‌ای را به مردم ایران نشان داد که از طریق آن در شهر خود به بهترین شیوه از زائران میزبانی کنند و سهم آنها در این جریان عظیم مشخص شود. معمولا به دلیل فراهم نبودن زمینه برای ارائه خدمات و مشخص نبودن وظایف، خدمت‌رسانی در برخی مواقع به زائران به درستی انجام نمی‌شد؛ اما از طریق این اپلیکیشن خدمات موجود برای انتخاب در منظر دید زائران قرار می‌گیرد.

مدیریت خدمت‌رسانی و میزبانی از قالب و درگاهی واحد به منظور دریافت خدمات از سوی زائران به بهترین شکل ممکن، الگوبرداری از ایده‌های دیگر شهرها، ایجاد رقابت سالم در خدمت‌رسانی به زائران، آسان شدن فرآیند مهمان‌پذیری و اطمینان خاطر مردم از اسکان و اطعام خود و تأمین فضای امنیت زیارت و زائران از طریق درگاه این نرم‌افزار از اهداف تولید نرم افزار «راه حسین(ع)» است.

همراه زائران اربعین با اپلیکیشن «راه حسین(ع)»/ تسهیل ارتباط بین خادمان و زائران

از جمله شاخصه‌های نرم‌افزار «راه حسین(ع)»، کاربردی بودن آن است، چراکه زائر و خادم از طریق آن می‌توانند نیاز و عرضه را به هم برسانند. تولید این نرم‌افزار کاملا مردمی و خصوصی انجام شده است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت نرم‌افزار «راه حسین(ع)» می‌توانند به نشانی اینترنتیrah-app.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha