اجرای طرح تجلیل از قرآن‌آموزان مؤسسه منهاج
کد خبر: 3850358
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

اجرای طرح تجلیل از قرآن‌آموزان مؤسسه منهاج

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طرح تجلیل از نوجوانان قرآنی و مسجدی به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد طبس اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد طبس در راستای نشر و ترویج قرآن و نماز در نظر دارد در قالب طرحی، از نوجوانان فعال در عرصه قرآن، نماز و حضور فعال در مساجد تجلیل به عمل آورد.

محمد رجب‌زاده، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج گفت: هدف از اجرای این طرح، تشویق نوجوانان به آموزش قرآن و حضور در مساجد است. در راستای این طرح، تعداد 100 قرآن‌آموز در سطح چهار مسجد، شناسایی و ارزیابی خواهند شد. ملاک ارزشیابی، حضور مستمر و فعال در بخش اذان، مکبری، مقدمات نماز در مساجد، حضور و پیشرفت‌های قرآنی در مؤسسه است.

از ابتدای آبان تا پایان اسفند، آخرین جمعه هر ماه در مراسم معنوی نماز جمعه، برگزیدگان با اهدای لوح از سوی مؤسسه و نهاد امام جمعه شهر تجلیل می‌شوند.

بر این اساس، در مجموع چهار نفر در هر ماه که بیشترین امتیاز را داشته باشند به عنوان برترین‌های ماه شناسایی و در پایان دوره نیز، چهار نفر از بین همه برترین‌ها که امتیاز بیشتری داشته باشند، تقدیر خواهند شد.

در صورت رضایت، استقبال وموفقیت آمیز بودن طرح، در سال آینده نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha