برنامه‌ جدید وزارت راه ‌و شهرسازی برای پایانه مرزی مهران
کد خبر: 3850731
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
اسلامی خبر داد:

برنامه‌ جدید وزارت راه ‌و شهرسازی برای پایانه مرزی مهران

گروه اجتماعی - وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پایانه مرزی مهران جوابگوی این میزان از حجم‌ تردد زائر را ندارد، گفت: طرح جامع پایانه مرزی مهران اجرایی می‌شود.

برنامه‌ جدید وزارت راه ‌و شهرسازی برای پایانه مرزی مهران
به گزارش ایکنا از ایلام، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی امروز 25 مهر ماه در نشست ستاد ویژه اربعین استان ایلام، اظهار کرد: مرز مهران یکی از پرترددترین پایانه های مرزی زائران عتبات عالیات است و این پایانه جوابگوی حجم این میزان از حجم‌ تردد زائر را ندارد.
وی با بیان اینکه در اربعین سال‌های آینده میزان ترددها در این مرز افزایش خواهد یافت، افزود: بر همین اساس برای افزایش ظرفیت این پایانه و تسهیل در تردد کالا و مسافر طرح جدید جامع  پایانه مرزی مهران اجرایی می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های منتهی به مرز مهران، گفت: توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای استان نیز در دستور کار است، در مسیر ایلام-مهران فقط قطعه کنجانچم به طول ۹ کیلومتر مانده که  برای سال آینده عملیات اجرایی چهارخطه کردن آن تکمیل خواهد شد.
وی از  سفر وزیر حمل و نقل کشور عراق به ایران خبر داد و گفت: در جریان این سفر رایزنی‌های لازم برای توسعه زیرساخت‌های دوطرف مرز انجام خواهد شد
انتهای پیام
captcha