13 آبان ماه؛ روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی
کد خبر: 3851033
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

13 آبان ماه؛ روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد- فرماندار بندرانزلی گفت: 13 آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان عالم و روز مبارزه با زیاده‌خواهی و ناعدالتی‌ها و حضور گسترده و پرشور مردم در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی است.

به گزارش ایکنا از گیلان، اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار بندرانزلی امروز 28 مهر ماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان در فرمانداری، اظهار کرد: حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، حماسه فراموش نشدنی فرزندان غیور میهن اسلامی است.

وی افزود: 13 آبان ماه، روز تجلی ارزش‌ها و صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان عالم و روز مبارزه با زیاده‌خواهی و ناعدالتی‌ها و حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی در محکومیت توطئه‌های استکبار جهانی است.

حیدری آزاد تاکید کرد: همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش‌آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از رهبری حضرت امام خمینی(ره) پاسخ دندانشکنی به توطئه های دشمنان بود و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

وی تصریح کرد: روز 13 آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خود را از چنگال استکبار و استعمار بیرون بکشند و روزی است که در شکل‌گیری، مقاوم سازی و تداوم انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های پیاپی آمریکا به عنوان نماد کامل امپریالیسم جهانی و نظام سلطه‌گر تمامیت‌خواه، نقش اساسی داشته است.

فرماندار بندرانزلی 13 آبان را روز وحدت کلمه دانست و تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور مردم و نسل جوان و نوجوان در این راهپیمایی، انتظار می رود دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش در جهت هدایت دانش آموزان و برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم اهتمام لازم را داشته و حضور چشمگیر مردم انزلی را به نمایش بگذارند.

حیدری آزاد تصریح کرد: آموزش و پرورش نیز با فضاسازی متناسب با ذائقه دانش آموزان در مدرسه و مسیرهای راهپیمایی زمینه های لازم برای حضور حداکثری آنان را فراهم آورد.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از تصاویر شهدای دانش آموز شهرستان در این مراسم استفاده شود و برپایی ایستگاه صلواتی و نمایشگاه مرتبط و همچنین حضور نظام مند اعضای تشکل های دانش آموزی در این راهپیمایی و برگزاری صبحگاه مشترک اعضا تشکل های دانش آموزی و حضور دانش آموزان در نماز جمعه به همراه اولیا و مربیان باید در برنامه های این روز مهم در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به ضرورت و اهمیت تبلیغات محیطی در سطح شهرستان گفت: متاسفانه در مراسمات ملی و مذهبی و مراسم عزاداری و اعیاد مختلف فضاسازی و تبلیغات محیطی سطح شهر مناسب نیست و آنگونه که باید دیده نمی شود در حالی که مردم باید آذین بندی ها را به چشم ببینند.

انتهای پیام
captcha