۳۱ نوعروس مددجو روانه خانه بخت شدند
کد خبر: 3851036
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
رئیس کمیته امداد قائمشهر:

۳۱ نوعروس مددجو روانه خانه بخت شدند

گروه اجتماعی- رئیس کمیته امداد قائمشهر، گفت: با کمک این نهاد و خیرین ۳۱ نوعروس مددجوی قائم‌شهری در شش ماهه سال جاری روانه خانه بخت شدند.

۳۱ نوعروس مددجو روانه خانه بخت شدندابوالحسن رنجبر، رئیس کمیته امداد قائمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های توانمندسازی این نهاد در کنار سایر فعالیت‌ها، ارائه خدمات ازدواج به مددجویان است.
وی افزود: کمیته امداد با شناسایی نوعروسان تحت حمایت، آن‌ها را به حوزه مشاوره معرفی و پس از برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای و آموزش، نوعروسان تحت حمایت، از کمک هزینه ازدواج بهره‌مند می‌شوند.
رئیس کمیته امداد قائمشهر با بیان اینکه، دوره‌های آموزشی به نوعروسان با موضوعات اعتقادی، بهداشت فردی و روانی، مسائل فرهنگی ارائه می‌شود، تصریح کرد: ستاد تامین جهیزیه در سطح قائم‌شهر با محوریت کمیته امداد و همکاری موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی به منظور تامین بخشی از جهیزیه نوعروسان تحت حمایت و سایر نیازمندان شناسایی شده تشکیل شده است.
قائم‌شهری‌ها ۷۵۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند
وی با اشاره به اینکه، مردم نیکوکار قائمشهر طی شش ماهه نخست سالجاری۷۵۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند، افزود: زکات جمع‌آوری شده در قالب جهیزیه، لوازم منزل، کمک به سیل زدگان، لوازم‌التحریر دانش‌آموزان، کمک به بیماران و تهیه سبد غذایی و.. هزینه شده است.
رنجبر گفت: این نهاد به منظور دستگیری از نیازمندان، در موضوعات محور برنامه فرهنگ‌سازی، ایجاد ترویج سنت‌های حسنه اسلامی، برنامه احیا و ترویج زکات، توسعه مشارکت‌های مردمی اقدام می‌کند.
وی افزود: در قائمشهر ۴ هزار و ۹۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha