۹ آبان؛ زمان برگزاری جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب»
کد خبر: 3851037
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

۹ آبان؛ زمان برگزاری جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب»

گروه فرهنگی ــ دوازدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان زنده‌یاد قیصر امین‌پور، ۹ آبان‌ماه در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

۹ آبان؛ زمان برگزاری جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب»حمید بهداروندی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» یادمان زنده‌یاد قیصر امین‌پور در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال دوازدهمین دوره این جشنواره ملی شعر، به مناسبت سالروز درگذشت قیصر امین‌پور، 9 آبان برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: پیرو انتشار فراخوان این جشنواره از خرداد امسال، حدود 200 اثر از بیش از 50 شاعر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

بهداروندی اظهار کرد: عبدالجبار کاکایی، حمیدرضا شکارسری و بهمن ساکی داوری آثار این جشنواره را برعهده دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گتوند گفت: اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی شعر «در کوچه آفتاب» ساعت 16 با حضور داوران جشنواره در تالار اجتماعات دکتر قیصر امین‌پور گتوند برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: رودیداد ادبی «در کوچه آفتاب» دو سال است که به صورت جشنواره و در سطح ملی برگزار می‌شود و تا پیش از آن در قالب همایش استانی برگزار می‌شد. آثار این جشنواره در محورهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و موضوعات آیینی است.

بهداروندی گفت: در کنار این رویداد، نمایشگاه خوشنویسی «در مسیر باد» نیز همزمان برپا شده و آثار خوشنویسی هنرمندان شهرستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha