«دوقطبی سازی جامعه»؛ راهبرد همیشگی جریان نفاق
کد خبر: 3851099
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
یادداشت وارده:

«دوقطبی سازی جامعه»؛ راهبرد همیشگی جریان نفاق

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول بسیج دانشجوئی مازندران، دوقطبی سازی جامعه به «سازش یا جنگ»، راهبرد همیشگی جریان نفاق در کل تاریخ دانست و اظهار کرد: «جریان نفاق» تنها جریانی که حاضر است شرف و غیرت یک ملت را نیز به رأی بگذارد.

«دوقطبی سازی جامعه»؛ راهبرد همیشگی جریان «نفاق»به گزارش ایکنا از مازندران، سیدامیرساداتی کرمی، مسئول بسیج دانشجوئی مازندران طی ارسال یادداشتی به این خبرگزاری خواستار انتشار آن شد که مطالب عینا نقل می‌شود.
تنها جریانی که در جامعه اسلامی، در حرکتی همچون حرکت حسین بن‌علی(ع) با هدف نفی و نابودی طاغوت و دشمن جنایتکار و فاسد وقت تشکیک ایجاد می‌کند و با علم به سخنرانی‌های مکرر این امام همام در علت قیام خود و به تبع آن سخنرانی‌های متعدد امام خمینی (ره) در فلسفه‌ی قیام این انقلاب علیه طاغوت جهانی و همچنین با مشاهده تمام خباثت‌ها و جنایت‌ها و تحریم‌های جبهه دشمن، در مواجهه با جبهه انقلاب اسلامی بازهم بر کوس تعامل و سازش می‌کوبد و منطق و تدبیر و عقلانیت را در ارزش‌مدار و دین مدار نبودن تصمیم‌ها و رفتار‌های سیاسی می‌داند! و حاضر است تا شرف و غیرت یک ملت را نیز به رای بگذارد!، جریان «نفاق» است.
جریان نفاق است که مدام تلاش میکند تا افکار عمومی را از مطالبه کم‌کاری‌ها و ناکارآمدی‌ها و ضعف در مدیریت خود، به قرار گرفتن در دو قطبی دروغین انقلابی بودن یا مرفه بودن! تبری از دشمن داشتن یا منافع خویش را حفظ کردن؛ حراست از ناموس یا حفاظت از جان! و... در حقیقت موضوع، دوقطبی «سازش یا جنگ» دعوت کند.
بنی صدر مصداق خوبی برای این روش منافقانه بود که امروز سرنوشتش، دست‌مایه عبرت نسل‌های بعد انقلاب شده است.
البته بزرگترین اشتباه محاسباتی این جریان، عدم شناخت درست از ملت ایران است که در۴۰ سال گذشته در هر عرصه‌ای که نیاز به اظهار نظر و حضور بود، با حضور و رای حداکثری مشی انقلاب اسلامی که برگرفته از افکار و رفتار حسین (ع) است را انتخاب و به دشمنان این ملت و انقلاب ثابت کردند، همچنان ارزش‌های اسلام و انقلاب در اندیشه و عمل این ملت به عنوان شاخص قلمداد می‌شود.
امید است، نصیحت و تذکرات رهبر معظم انقلاب و جریان انقلابی در برخی مسئولین موثر شود تا در آینده شاهد قرار گرفتن اسامی افراد دیگری از مسئولین این کشور در کنار افرادی همچون بنی صدر نباشیم.

انتهای پیام
captcha