مخاطبان تلویزیون در ایام اربعین 570 دور قرآن را ختم کردند
کد خبر: 3851116
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

مخاطبان تلویزیون در ایام اربعین 570 دور قرآن را ختم کردند

گروه هنر ــ مخاطبان تلویزیون در ایام اربعین حسینی با شرکت در پویش مردمی ختم قرآن کریم شبکه قرآن و معارف سیما، ۵۷۰ دور قرآن کریم را ختم کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، همزمان با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) و یاران باوفای ایشان، مخاطبان تلویزیون با شرکت در پویش مردمی ختم قرآن کریم شبکه قرآن و معارف سیما و با ختم ۵۷۰ دوره قرآن، ثواب قرائت این مصحف شریف را به ارواح پاک شهدای کربلا هدیه کردند.

بر اساس این گزارش، این پویش که در راستای طرح «با قرآن با حسین» برگزار شد، ۷ روز به طول انجامید و تعداد ۱۸ هزار و ۷۳۰ کاربر با مراجعه به این پایگاه اینترنتی شبکه قرآن و معارف سیما و ارسال تعداد صفحات مدنظر خود جهت قرائت، نام خود را در این پویش معنوی به ثبت رساندند.

شرکت‌کنندگان پویش # با قرآن_با حسین که در مسیر پیاده‌روی اربعین نیز به اجرا درآمد، با امام حسین(ع) عهد بستند هر روز یک صفحه قرآن بخوانند و مستند‌های آن به صورت روزانه در ایام اربعین از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد.

پویش مردمی ختم قرآن کریم با رونمایی سامانه‌ای آنلاین در سایت www.qurantv.ir از یکشنبه ۲۱ مهرماه آغاز شد و تا ساعت ۲۴ شنبه ۲۷ مهرماه (اربعین حسینی) ادامه داشت.
انتهای پیام
captcha