توجه به موضوعات فرهنگی متناسب با نیازهای روز جامعه باشد
کد خبر: 3851200
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

توجه به موضوعات فرهنگی متناسب با نیازهای روز جامعه باشد

گروه اجتماعی ــ فرماندار اشکذر گفت: موضوعات مرتبط با فرهنگ که اولویت بیشتری دارند و مقتضیات جامعه امروز هستند، باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرار گیرد.

موضوعات فرهنگی متناسب با مقتضیات جامعه امروزی مورد توجه باشدبه گزارش ایکنا از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر، امروز، 28 مهرماه در جلسه مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اشکذر اظهار کرد: موضوعات مرتبط با فرهنگ که اولویت بیشتری دارند و مقتضیات جامعه امروز هستند باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد.

وی ادامه داد: آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات جامعه به ویژه مشکلات فرهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم جهت رفع این مشکلات باید دغدغه اعضا شورا فرهنگ عمومی شهرستان باشد.

هادی‌نسب تأکید کرد: مصوبات اتخاذ شده در جلسات این شورا می‌تواند کمک کار مجموعه فرمانداری در اتخاذ سیاست‌های کلان شهرستان در حوزه فرهنگی باشد و ما نیز از آنها استقبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام محمدرضا طالبیان، امام جمعه اشکذر نیز در این نشست با اشاره به ضرورت برگزاری مناسب و در زمان مقرر جلسات فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بر همکاری، همدلی و هماهنگی اعضا برای دستیابی به اهداف این شورا تاکید کرد.

حجت‌الاسلام طالبیان گفت: تعدد برگزاری جلسات دلیل بر تلاش در حوزه فرهنگ شهرستان نیست و مردم باید نمود عینی مصوبات جلسات شورا را در جامعه مشاهده کنند.

 

انتهای پیام
captcha