افتتاح نمایشگاه عکس «همنوا با نینوا»
کد خبر: 3851214
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴

افتتاح نمایشگاه عکس «همنوا با نینوا»

گروه فرهنگی - نمایشگاه آثار منتخب عکس «همنوا با نینوا» با موضوع محرم و اربعین حسینی از فردا در ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه عکس «همنوا با نینوا»

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نرگس رجایی مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اصفهان در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار منتخب فراخوان عکاسی «همنوا با نینوا» در ساعت 16 روز دوشنبه 29مهرماه در گالری شماره 2 سعدی افتتاح می‌شود.

وی افزود: حوزه هنری اصفهان با همکاری شهرداری منطقه 9 اقدام به انتشار این فراخوان و برگزاری نمایشگاه آثار منتخب آن می‌نماید و آثار این نمایشگاه از میان 300 قطعه عکس رسیده از سراسر ایران به دبیرخانه این فراخوان توسط هیئت انتخاب (فرزان معظم، حسین شجاعی منش، مومن زاده) برگزیده و به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: عکس‌های این نمایشگاه که به صورت رنگی و در قطع 50 در 70 به نمایش در می آیند به موضوع محرم، سوگواری و عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) و پیاده روی اربعین حسینی می‌پردازد.

گفتنی است، نمایشگاه فوق از روز 29 مهرماه لغایت 4 آبان ماه در گالری شماره 2 سعدی واقع در خیابان استانداری، گذرسعدی، عمارت سعدی (ساختمان مرکزی حوزه هنری اصفهان) جهت بازدید عموم دایر است، ساعات بازدید از این نمایشگاه 16 الی 19 خواهد بود.

انتهای پیام
captcha