90 درصد زائران اربعین حسینی اردبیل بازگشتند
کد خبر: 3851236
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

90 درصد زائران اربعین حسینی اردبیل بازگشتند

گروه اجتماعی- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر 90 درصد زائران اربعین حسینی استان به اردبیل بازگشته‌اند.

90 درصد زائران اربعین حسینی اردبیل بازگشتندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، امروز، 28 مهرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد زائران اربعین حسینی به اردبیل بازگشتند و تمهیدات و برنامه‌ریزی‌ها در راستای بازگشت زائران کربلا به اردبیل به صورت مناسب انجام یافته است.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در نظر گرفته شده بود، بیان کرد: امسال ۹ هزار و ۵۰۰ نفر توسط راهداری جابه‌جا شده است که در راهپیمایی اربعین حسینی شرکت کردند و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از ۱۰ مهرماه آغاز شده و تا ۳ آبان‌ماه ادامه می‌یابد تا بتوانیم در راستای اجرای این طرح به زائران ارائه خدمات کنیم که خوشبختانه امسال راهپیمایی اربعین حسینی با کمک تلاش‌های انجام یافته به صورت باشکوه و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

رحمتی تصریح کرد: باید در ارتقای برنامه‌های فرهنگی تمامی مسئولان ذی ربط همکاری‌های لازم را داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به شکل موفق عمل کرده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.

وی بیان کرد: امسال چهار موکب از استان اردبیل در نوار مرزی غرب کشور و نیز در عراق برپا شد به طوری که از این تعداد سه موکب در کشور عراق و یک موکب نیز در یکی از پایانه‌های مرزی غرب کشور دایر شده و اقدام به خدمات رسانی و پذیرایی از زائران کردند.

انتهای پیام
captcha