افزایش ۲۰ درصدی میزان اشتغال‌زایی در کمیته امداد شهرستان انزل
کد خبر: 3851251
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲

افزایش ۲۰ درصدی میزان اشتغال‌زایی در کمیته امداد شهرستان انزل

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد انزل گفت: میزان اشتغال‌زایی در انزل نسبت به زمان مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد ۲۰ درصد و از لحاظ تسهیلات ۵۰ درصد رشد افزایشی داشته است.

افزایش ۲۰ درصدی میزان اشتغال‌زایی در کمیته امداد شهرستان انزل

تیمور کباری، رئیس کمیته امداد انزل، در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه میزان زکات جمع‌آوری شده در 6 ماهه نخست سال‌ جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش 15 درصدی داشته، افزود: مردم خیر و نیکوکار انزل در 6 ماهه نخست سال‌ جاری بیش از یک میلیارد و 171 میلیون تومان زکات پرداخت کردند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به میزان اشتغال‌زایی صورت گرفته در نیمسال اول سال‌ جاری، گفت: کمیته امداد انزل در 6 ماهه نخست امسال با تسهیلات بالغ بر 2 میلیارد تومان برای 51 مددجو زمینه اشتغال را فراهم کرده است.

کباری با بیان اینکه میزان اشتغال‌زایی در انزل نسبت به زمان مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد 20 درصد و از لحاظ تسهیلات 50 درصد رشد داشته، اظهار کرد: همچنین در این مدت، پنج مسکن شهری و روستایی برای مددجویان این شهرستان با اعتبار بیش از 130 میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان در نیمسال نخست سال جاری نزدیک به 30 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند. همچنین در 6 ماهه سال‌جاری 296 نفر از مددجویان این شهرستان با 75 میلیون تومان هزینه، خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha