استکبارستیزی؛ از اصول مسلم دین اسلام
کد خبر: 3851460
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

استکبارستیزی؛ از اصول مسلم دین اسلام

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام‌جمعه ابهر با اشاره به این‌که استکبارستیزی یکی از اصول مسلم دین اسلام است، گفت: ۶۰ بار در قرآن کریم کلمه استکبار تکرار شده است.

استکبارستیزی از اصول مسلم دین اسلام

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی، امام جمعه ابهر، 29 مهرماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان ماه شهرستان ابهر با اشاره به نقش تأثیرگذار انقلاب در کشورمان در بیداری اسلامی، اظهار کرد: برکت انقلاب امروز هر جا که جنبشی اسلامی به راه می‌افتد حتماً نامی از مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در آن به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به تأثیر انقلاب اسلامی ایران در کشورهایی مانند نیجریه، بیان کرد: این امر در حالی است که قبل از روشنگری‌های مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) شاید کمتر نامی از انقلاب و اسلام در این کشورها به چشم می‌خورد.

این مسئول با اشاره به این‌که کسانی که بر سر سفره انقلاب نشسته‌اند باید قدردان آن باشند، اظهار کرد: این قدردانی باید در عمل به اثبات برسد.

وی با تأکید بر ضرورت حضور پررنگ مسئولان در برنامه‌های مختلف از جمله نماز جمعه، ادامه داد: متاسفانه برخی از مسئولان حضور کمرنگی در برنامه‌های مناسبتی و به ویژه نمازجمعه دارد این در حالی است که همین مسئولیت‌ها به برکت انقلاب اسلامی نصیب آنان شده است.

رحیمی با تاکید بر این‌که تبعیت از ولایت فقیه کشور را در برابر مشکلات بیمه می‌کند، ادامه داد: اگر می‌خواهیم نام امام حسین (ع) در جامعه ما زنده بماند باید نام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را زنده نگه داریم.

وی با اشاره به دستگیری مدیر کانال معاند آمد نیوز، بیان کرد: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) مدیر این کانال که نقش موثری در برخی از تحرکات داخلی داشت دستگیر شد.

این مسئول با اشاره به این‌که استکبارستیزی یکی از اصول مسلم دین اسلام است، ادامه داد: اهمیت این امر به قدری است که ۶۰ بار در قرآن کریم کلمه استکبار تکرار شده است.

انتهای پیام
captcha