خدمت‌رسانی به بیش از ۱۴۲ هزار زائر در کربلا از محل موقوفات
کد خبر: 3851490
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

خدمت‌رسانی به بیش از ۱۴۲ هزار زائر در کربلا از محل موقوفات

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از خدمت‌رسانی به ۱۴۲ هزار و ۷۴ زائر اربعین حسینی در موکب امام رضا(ع) اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در کربلا خبر داد.

خدمت‌رسانی به بیش از 142 هزار زائر در کربلا از محل موقوفاتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، اظهار کرد: از ابتدای برپایی موکب امام رضا(ع) تا پایان موعد و طی مدت 10 روز به بیش از 142 هزار و 74 زائر اربعین خدمت‌رسانی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: در موکب امام رضا(ع)، خدماتی شامل اطعام، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، خدمات پزشکی و دارویی به زائران ارائه می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: در کنار این خدمات مراسم اقامه نماز جماعت، قرائت دعا، سخنرانی، برگزاری مراسم عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه‌های معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران تدارک دیده شد.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی پذیرایی از 55 هزار و 800 نفر و اسکان 7476 نفر انجام شد و 1603 نفر نیز از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند.

احمدزاده اظهار کرد: با استقرار نانوایی در موکب امام رضا(ع) در کربلا، 52 هزار و 150 قرص نان صلواتی پخت و بین زائران و سایر موکب‌ها توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی از تاریخ 21 مهر تا 27 مهرماه به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کرد، ضمن اینکه هزینه‌های موکب از محل خیرین و موقوفات مرتبط تأمین می‌شود.

انتهای پیام
captcha