طرح توانمندسازی اعتلای بسیج فرهنگیان در کهگیلویه‌وبویراحمد آغاز شد
کد خبر: 3851912
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

طرح توانمندسازی اعتلای بسیج فرهنگیان در کهگیلویه‌وبویراحمد آغاز شد

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج فرهنگیان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: طرح توانمندسازی اعتلای بسیج فرهنگیان برای پاسخ‌گویی به نیازهای تربیتی دانش‌آموزان در استان آغاز شد.

طرح توانمندسازی اعتلای بسیج فرهنگیان در کهگیلویه‌وبویراحمد آغاز شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، جاماسب بهمنیار، مسئول بسیج فرهنگیان استان، روز گذشته، 30 مهرماه در نشست برگزاری طرح توانمندسازی بسیج، اظهار کرد: این طرح به‌منظور برخورداری از شبکه توانمند فرهنگیان برای پاسخ‌گویی به نیازهای تربیتی دانش‌آموزان منطبق بر اصول 6 گانه تربیتی اجرایی می‌شود.

وی افزود: توسعه و رشد مناسب علمی و اجتماعی زمانی محقق خواهد شد که توانایی‌های جامعه بر اساس رویکرد تربیتی و فرهنگی بهبود بخشیده شود.

مسئول بسیج فرهنگیان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این طرح با حضور مدیران و شورای کانون‌های بسیج فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق استان اجرا می‌شود، ابراز کرد: این طرح زمینه‌ای برای استفاده از ظرفیت بزرگ جامعه فرهنگیان در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان است.

بهمنیار تصریح کرد: رسالت بسیج فرهنگیان در مواجهه با تهاجم فرهنگی مضاعف است و باید در این راستا و برای مقابله با تهاجم فرهنگی از این ظرفیت به نحو شایسته‌ای استفاده شود تا آموزش و تربیت به‌گونه‌ای باشد که توسعه جامعه، اخلاقیات، معرفت و شناخت را به‌دنبال داشته باشد.

انتهای پیام
captcha