۲۸ آبان اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 3855789
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
کرمی:

۲۸ آبان اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات ایلام برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - رئیس خانه مطبوعات استان ایلام بابیان اینکه مراسم اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات استان ایلام اواخر آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: توسعه فضای رسانه‌ای و معرفی ظرفیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

۲۸ آبان اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات ایلام برگزار می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی ارشاد ایلام، عبدالحمید کرمی، رئیس خانه مطبوعات ایلام امروز 18 آبان با بیان این مطلب، اظهار کرد: نخستین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان ایلام در راستای رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی تولیدات رسانه‌ای استان برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات ایلام 28 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه‌ای و ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش‌های مختلف و ایجاد رقابت سالم در بین اصحاب مطبوعات با توجه به برگزاری این جشنواره در فصل‌های مختلف سال برای تولید آثار فاخر و کمک به توسعه فضای رسانه‌ای و معرفی ظرفیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی از اهداف برگزاری این جشنواره است.
رئیس خانه مطبوعات استان ایلام بابیان اینکه فراخوان این جشنواره در شهریورماه سال جاری اعلام و توزیع‌شده است، گفت: با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این جشنواره، حدود 120 اثر در بخش‌های مختلف بر اساس فراخوان به دبیرخانه این جشنواره در استان ارسال‌شده است.
کرمی با تقدیر از اصحاب رسانه و مطبوعات این استان در استقبال از برگزاری این جشنواره، افزود: این جشنواره در دو بخش آزاد شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه و بخش ویژه شامل آتش‌سوزی، سیل و اربعین حسینی برگزارشده که آثار بسیار خوبی به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است.
 وی بابیان اینکه رسانه‌ها و مطبوعات استان علی‌رغم عمر کوتاهی که دارند اما دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیار درخشانی هستند، یادآور شد: حضور اصحاب رسانه استان در جشنواره‌ها مختلف مطبوعاتی و کسب رتبه‌های برتر نشان از ظرفیت‌ها و استعدادهای این حوزه در استان ایلام است.
رئیس خانه مطبوعات استان ایلام بابیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره و همچنین نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، عنوان کرد: کار داوری آثار ارسالی در حال انجام است و از برگزیدگان این جشنواره با اهدای جوایز نفیس با حضور مسئولان تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام
captcha