آغاز فعالیت ستاد جهیزیه ویژه زوج‌های کم‌بضاعت در اهواز
کد خبر: 3855915
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

آغاز فعالیت ستاد جهیزیه ویژه زوج‌های کم‌بضاعت در اهواز

گروه اجتماعی ــ ستاد جهیزیه استان خوزستان زیرنظر مجموعه فرهنگی شهید اصل‌غوابش و دفتر نیکوکاری منطقه حصیرآباد در اهواز فعالیت خود را آغاز کرد.

سلطانی

ستاد جهیزیه استان خوزستان زیر نظر مجموعه فرهنگی شهید اصل‌غوابش و دفتر نیکوکاری منطقه حصیرآباد در اهواز فعالیت خود را آغاز کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم سلطانی، مسئول این مجموعه فرهنگی در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با بیان اینکه یک هفته از آغاز فعالیت این ستاد می‌گذرد، گفت: مراسم افتتاح ستاد جهیزیه استان با حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، قرارگاه حضرت ابوالفضل(ع) و نمایندگانی از ناحیه بسیج امام علی(ع) و مدیر حوزه علمیه المهدی(عج) در اهواز برگزار شد.

وی هدف از راه‌اندازی این ستاد را ایجاد زمینه‌ای مناسب برای حمایت از زوج‌های مددجوی منطقه دانست و افزود: این ستاد به همت حوزه علمیه المهدی(عج) و مرکز نیکوکاری منطقه حصیرآباد زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) برای استفاده خانواده‌ها کم‌بضاعت راه‌اندازی شده و نمایشگاه دائمی ستاد جهیزیه با عرضه لوازم خانگی مورد نیاز زوج‌های جوان از قبیل یخچال، بخاری، جاروبرقی، تلویزیون، قالی و ... و سایر اقلام دیگر برای زوج‌های جوان برپا شده است.

سلطانی گفت: قیمت بسته‌های لوازم خانگی شامل هفت میلیون، نه میلیون و دوازده میلیون است که اکثراً تولید داخل و با کیفیت مناسب هستند. این نمایشگاه در منطقه حصیرآباد، ورودی منبع‌آب آماده بازدید خانواده‌هاست. عموم مردم می‌توانند به صورت کلی و جزئی از این نمایشگاه خریداری کنند اما اولویت با خانواده‌های نیازمند و کم‌بضاعت است.

انتهای پیام
captcha