رتبه نخست گروه تواشیح خوزستان در مسابقات همخوانی دانش‌آموزان کشور
کد خبر: 3858124
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰

رتبه نخست گروه تواشیح خوزستان در مسابقات همخوانی دانش‌آموزان کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ گروه تواشیح پسران دارالقرآن الهادی شهرستان کارون در سومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور رتبه نخست را از آن خود کردند.

رتبه نخست گروه تواشیح خوزستان در مسابقات همخوانی دانش‌آموزان کشور

جاسم حسینی‌زاده، کارشناس قرآن اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور امروز، 28 آبان در مشهد به پایان رسید.

وی با بیان اینکه گروه تواشیح پسران دارالقرآن الهادی شهرستان کارون به‌عنوان نماینده استان خوزستان در این مسابقات حضور داشت و توانست رتبه نخست را از آن خود کند، افزود: مهدی حویزه‌نژاد، احمد کعبی، مرتضی بغلانی، عطاالله باوی، هادی عموری، علی حزابیان و احمد عبیاوی اعضای این گروه تواشیح دانش‌آموزی از استان خوزستان هستند. 

حسینی‌زاده گفت: همچنین گروه تواشیح دانش‌آموزان پسر خوزستان به همراه دیگر دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در رواق امام خمینی(ره) صحن جامع رضوی به اجرای تواشیح دسته جمعی در مدح امام رضا(ع) پرداختند. 

گفتنی است، ۴۰۰ دانش‌آموز منتخب از سراسر کشور شامل ۱۹ گروه در بخش پسران در قالب گروه‌های پنج تا هفت نفره در سومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر کشور شرکت داشتند.

انتهای پیام
captcha