نشست هم‌افزایی ائمه جماعات و مسئولان هیئات مذهبی خوزستان برگزار شد
کد خبر: 3858262
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۶

نشست هم‌افزایی ائمه جماعات و مسئولان هیئات مذهبی خوزستان برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نشست هم‌افزایی ائمه جماعات و مسئولان هیئات مذهبی خوزستان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد.

نشست هم افزایی ائمه جماعات و مسئولان هیئات مذهبی خوزستان برگزار شد

به گزارش ایکنا از خوزستان،  شب گذشته، ۲۸ آبان ماه نشست هم‌افزایی ائمه جماعات و هیئات مذهبی استان خوزستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد نبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان برگزار شد. 

حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان درباره این نشست گفت: این جلسه با هدف تبیین اتفاقات اخیر در کشور و به ویژه تأیید فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تصمیمی است که تبدیل به قانون شد. 

وی ادامه داد: طبیعتاً این تصمیم منجر به اذیت‌هایی برای مردم شد که حضرت آقا هم به آن اشاره داشتند و موجب سوء‌استفاده جریانات ضد انقلاب و ضد نظام از این جریان شد. ما وظیفه مان بود ائمه جماعات و مسئولان هیئات مذهبی را که به صورت نزدیک با مردم ارتباط دارند را دعوت کرده و با آنها گفت‌وگو کنیم و در یک فضای مباحثه بصیرت‌افزایی را داشته باشیم. تا به واسطه این جلسه هرچه بیشتر مقاومت خود را در برابر کسانی که آرامش مردم را بر هم می زنند و با انقلاب دشمنی می‌کنند، تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha