بررسی شرایط ظهور در نشست‌های‌ علمی مهدی‌یاوران در دزفول
کد خبر: 3860814
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

بررسی شرایط ظهور در نشست‌های‌ علمی مهدی‌یاوران در دزفول

گروه فرهنگی ــ برگزاری نشست‌های علمی مهدی‌یاوران، نشست آسیب شناسی مباحث مهدویت و دوره آموزشی سبک زندگی مهدوی، عناوین برنامه‌های بنیاد مهدویت دزفول در ماه جاری هستند.

بررسی شرایط ظهور در نشست‌های‌ علمی مهدی‌یاوران در دزفول

رضا مرساقیان، معاون اجرایی بنیاد مهدویت دزفول، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های این مرکز در این ماه گفت: یکی از برنامه‌های مرکز تشکیل نشست‌های علمی مهدی‌یاوران با دعوت از کارشناسان معارف مهدویت کشور است که در این هفته دومین نشست آن را برگزار می‌کنیم. این نشست‌ها قرار است هر ماه برگزار شود. موضوع نشست علمی ماه گذشته با امامت و کلام بود.

وی با بیان اینکه نشست علمی مهدی‌یاوران این هفته، پنج شنبه 14 آذر ویژه هیئات مذهبی و حلقه‌های صالحین، دانشجویان و طلاب برگزار می‌‍شود، افزود: حجت‌الاسلام محمد امیری‌قوام کارشناس مرکز تخصصی در این نشست درباره حکمت‌های غیبت و تحلیل و بررسی شرایط و نشانه‌های ظهور سخن می‌گوید. این نشست در حسینیه ثارالله دزفول تشکیل می‌شود.

مرساقیان افزود: همچنین در همین روز، کلاس ضمن خدمت ویژه مربیان و معاونان پرورشی با موضوع آسیب‌شناسی مباحث مهدویت برگزار می‌شود که حجت الاسلام امیری‌قوام سخنران آن خواهد بود. این برنامه در کانون ایثار برکزار می‌شود.

معاون اجرایی بنیاد مهدویت دزفول ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های این روز، دوره آموزشی سبک زندگی مهدوی است که برای عموم مردم در دانشکده اصول دین دزفول برگزار خواهد شد. حجت الاسلام ملایی از کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت در این برنامه حضور می‌یابد.

مرساقیان، یکی دیگر از برنامه‌های بنیاد مهدویت را برگزاری دوره‌های «نگین آفرینش» در 30 مدرسه متوسطه شهرستان عنوان کرد و گفت: 3 هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم از ابتدای آبان تا نیمه‌های آذر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند. این دانش آموزان در آزمون این دوره شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha