حرکت حضرت سیدالشهدا(ع) زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) است
کد خبر: 3861302
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰

حرکت حضرت سیدالشهدا(ع) زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) است

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا(ع) حادثه‌ای را رقم زد که بستر و زمینه‌ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) را فراهم کرد و روایات متعددی وجود دارد که این ادعا را ثابت می‌کند، گفت: تلاش دشمن این است که در مقابل حضور گسترده شیعیان در حرکت بزرگ اربعین بایستد، اما موفق نشدند.

شهدا

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم گرامیداشت شهدای حله (طریق الحسین) که شامگاه 10 آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وظایف ائمه(ع) از سوی خداوند و به واسطه پیامبر(ص) مشخص بود.

وی با بیان اینکه حضرت سیدالشهدا (ع) حادثه ای را رقم زد که بستر و زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر (عج) را فراهم کرد و روایات متعددی وجود دارد که این ادعا را ثابت می کند، گفت: تلاش دشمن این است که در مقابل حضور گسترده شیعیان در حرکت بزرگ اربعین بایستد اما موفق نشدند. 

موسوی فرد گفت: برای راهیابی انسان به قله باید سختی های راه را تحمل کرد و شیعه در تمام تاریخ هزینه داده تا بتواند به مقام عالی که همان حکومت جهانی امام عصر (عج) راه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شهادت یاران صدیق و خالص امام حسین(ع) گفت: پافشاری بر اصول هزینه دارد و باور ما این است که سختی هایی که مردم در نظام مقدس اسلامی متحمل می شوند زمینه ساز حکومت امام عصر (عج) است.

وی عنوان کرد: دشمنان تلاش زیادی کردند که حرکت اربعین را کمرنگ و با انفجارهای گوناگون این مسیر را خلوت کنند و همچنین داعش را برای مقابله با نظام اسلامی ایجاد کردند اما امروز می بینیم محور مقاومت در عالم می درخشد و این به برکت خون شهدایی است که در این فدا شده اند.

امام جمعه اهواز خاطر نشان کرد: مسیر پیاده روی اربعین همچنان باز و بستر و زمینه حکومت جهانی ولی عصر (عج) فراهم می شود.

همچنین محمد جوروند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مراسم گفت: گرامیداشت یاد شهدای حله تحکیم اندیشه شهادت در راه مکتب است.

جوروند با بیان خاطراتی در خصوص شهدای حله خاطر نشان کرد: باید نام این شهدا برای همیشه زنده بماند و امیدواریم همه این شهدا دستگیر ما باشند.

انتهای پیام
captcha