ثبت‌نام 87 داوطلب مجلس یازدهم در همدان
کد خبر: 3861663
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

ثبت‌نام 87 داوطلب مجلس یازدهم در همدان

گروه اجتماعی ـ طی سه روز ثبت‌نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی، در مجموع 87 داوطلب از استان همدان موفق به ثبت‌نام برای این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی شدند.

ثبت‌نام 87 داوطلب مجلس یازدهم در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، طی سه روز ثبت نام از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی۳۷ نفر از همدان ثبت نام کردند و مجموع داوطلبان طی سه روز به ۸۷ نفر رسید.
در دو روز اول ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۵۰ نفر در استان همدان ثبت نام کردند، از چهره های شاخص‌ ثبت نامی می‌توان به احمد آریایی‌نژاد نماینده مردم ملایر در نهمین دوره مجلس و حسن لطفی نماینده مردم رزن و البته درگزین اشاره کرد
بانوان نیز از دور روز اول حضور بیشتری پیدا کردند البته در حوزه ملایر نیز دیده شده برخی با سوابق ادبی هم وارد عرصه انتخابات شدند.
بنابر اعلام رئیس ستاد انتخابات استان همدان ۳۷ نفر در استان همدان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند.
مصطفی آزادبخت با اشاره به اینکه از این تعداد پنج نفر خانم و ۳۲ نفر آقا بودند اظهار کرد: در حوزه انتخابیه همدان و فامنین ۱۳ نفر، در ملایر ۹ نفر، نهاوند سه نفر، تویسرکان سه نفر، بهار و کبودراهنگ سه نفر، اسدآباد سه نفر و رزن و درگزین سه نفر ثبت‌نام کردند.
وی افزود: مدرک تحصیلی افراد شرکت‌کننده به ترتیب ۳۵ نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دو نفر دکترا بودند.
رئیس ستاد انتخابات استان همدان درباره شغل ثبت‌نام‌کنندگان نیز گفت: هفت نفر کارمند، هشت نفر استاد، هفت نفر فرهنگی، ۶ نفر آزاد، یک نفر بازنشسته، یک نفر نماینده فعلی و سه نفر بیکار ثبت نام کردند و برای عنوان «سایر» نیز چهار نفر درج شده است.
بنابر اظهار مسئولان «سایر» به معنای بیکار نیست بلکه به شغل‌هایی گفته می‌‌شود که در دسته‌بندی انتخابات دیده نشده است.

انتهای پیام
captcha