دشمن به‌دنبال تأثیر بر قشر متفکر جامعه است
کد خبر: 3862069
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

دشمن به‌دنبال تأثیر بر قشر متفکر جامعه است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ماکو گفت: دشمن همواره می‌خواهد با سست جلوه دادن انقلاب ایران، شک و شبهه را در قلب دانشجویان به‌عنوان قشر متفکر جامعه رواج دهد.

سست نشان دادن انقلاب توسط دشمنان؛ روشی برای تاثیرگذاری در میان قشر متفکر جامعهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، روز جمعه، ۱۵ آذر در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با اشاره به اینکه ضد استکبار، ضد سلطه و دیکتاتوری حول محور عدالت‌داری در دانشجویان خط امام نمود عینی یافت، اظهار کرد: دانشجویان امروز همواره با الگو قرار دادن خط شهدا در پیشرفت کشور کارهای مهمی انجام دادند.

وی با تأکید براینکه جنبش‌های دانشجویی در شرایط فعلی عهده‌دار رسالت سنگینی هستند، افزود: گفتمان انقلابی‌گری در جامعه از سوی این جنبش نهادینه شود.

امام جمعه ماکو ادامه داد: افزایش بصیرت و سطح آگاهی سیاسی در جامعه باید از سوی دانشجویان تقویت شود تا جامعه پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کند.

حجت‌الاسلام هاشمی با تأکید براینکه دانشجویان نباید از اهداف انقلاب، اسلام و امام خمینی(ره) دور شوند، افزود: دشمن همواره می‌خواهد با سست جلوه دادن انقلاب ایران، شک و شبهه را در قلب دانشجویان به‌عنوان قشر متفکر جامعه رواج دهد.

وی راهکار مبارزه با توطئه شوم دشمنان را افزایش بصیرت سیاسی و دینی و شناخت مسیر صحیح، با پیروی از ارزش‌های دینی و انقلابی یاد و عنوان کرد: نکته‌ای که در بحث انتخابات باید به آن توجه خاص داشته باشیم در وهله‌ اول حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است؛ لذا این حضور از دیدگاه فقها یک واجب شرعی و یک وظیفه‌ ملی است.

انتهای پیام
captcha