مشکلات کشور با نجوای مذاکره رفع نمی‌شود
کد خبر: 3862075
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

مشکلات کشور با نجوای مذاکره رفع نمی‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مشکلات کشور با نجوای مذاکره رفع نمی‌شود و مسئولان باید بدانند که آمریکا دنبال دوستی با ما نیست، گفت: در حوادث اخیر، دست آمریکا در این جنایت‌ها کاملاً هویدا بود.

مشکلات کشور با نجوای مذاکره رفع نمی‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام‌ غلامحسین مهدوی‌‌نژاد، امام جمعه موقت سمنان، ظهر امروز، 15 آذر در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به دشمنی و توطئه‌های پیاپی آمریکا علیه ایران، گفت: برخی معتقد هستند که اگر برابر آمریکا نرمش داشته باشیم و نجوای مذاکره سر دهیم، مشکلات رفع می‌شود؛ اما آمریکا دنبال دوستی با ما نیست.

وی با اشاره به اینکه خصیصه استکبار همین بوده که دنبال قدرت‌طلبی است، متذکر شد: در حوادث اخیر، دشمنی و شیطنت آمریکا به نمایش گذاشته شد و دست آمریکا در این جنایت‌ها کاملاً هویدا بود.

مهدوی‌نژاد با اشاره به نقشه‌های شوم استکبار جهانی به سردمداری آمریکا، یادآور شد: در پی افزایش قیمت بنزین که با اعتراضاتی همراه بود، دشمنان توطئه‌های بیشتر را در سر پرورانده و به فکر عملی کردن نقشه‌های شوم بودند که با اقتدار سپاهیان، فداکاری بسیجیان و حزب‌الله و هوشمندی مردم، بساط آنان برچیده شد.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه آن‌ها جای همدردی با شهدا و محکوم کردن جنایتکاران، با ضد انقلاب و سران اروپا و آمریکا همراه شده و به فکر تخریب اموال عمومی بودند تا آبروی نداشته خود را بیش از پیش نزد ملت ما ببرند، افزود: مردم ما همچون همیشه هوشیار بوده و این دسیسه و توطئه نیز با اقتدار نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در کمتر از 72 ساعت جمع شد.

وی ادامه داد: امروز هم کشور نیازمند درایت دانشجویان در قبال توطئه دشمنان است و این قشر باید هوشیار باشند تا استکبار جهانی که از ایران مأیوس شده دوباره هوای برگشتن نداشته باشد.

به گفته وی، ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه ضروری است که در این راستا همه ما نسبت به افراد جامعه خود مسئول هستیم و مال‌اندوزی و تلاش برای منفعت فردی خویش، روش خوبی نیست و باعث شکاف طبقاتی می‌شود.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه سرمایه‌داری در جامعه ما نفوذ کرده است، یادآور شد: لازمه مقابله با ترویج این سبک زندگی اشتباه، روی آوردن به تقواست.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه همه انسان‌ها در وهله نخست در قبال اعمال و رفتار خود و سپس در قبال دیگران و مسئولیتی که به آنان واگذار می‌شود، وظیفه خطیری دارند، گفت: در سبک زندگی دینی، انسان خود را نسبت به همه بدهکار می‌داند؛ نه طلبکار و از این‌رو، برای بهبود زندگی دیگران تلاش می‌کند.

انتهای پیام
captcha