اخلاق در انتخابات رعایت شود
کد خبر: 3862103
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

اخلاق در انتخابات رعایت شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه شاهرود بابیان اینکه کاندیداها باید توان ریل‌گذاری قانون‌گذاری را در کشور داشته باشند، گفت: اخلاق در انتخابات رعایت شود.

اخلاق در انتخابات رعایت شود

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود، ظهر امروز 15 آذر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود بابیان اینکه مسئولیت و تعهد وظیفه اصلی یک نماینده توانمند برای قانون‌گذاری در کشور است، اظهار کرد: مردم نباید سوار بر موج احساسات به کاندیداهای انتخابات مجلس رای دهند که در این راستا قومیت‌ها، ارتباطات، دوستی‌ها و مسائل مختلف نباید روی رای در انتخابات اسفندماه آتی اثر بگذارد.

وی ادامه داد: همواره در زمان انتخابات حملاتی به شورای نگهبان صورت می‌گیرد که در نظارت استدلالی ناظر حق دخالت ندارد اما در نظارت استحقاقی صرف اطلاع نیست و باید جلوی خلاف را گرفت که بر همین اساس آدم‌هایی که صلاحیت ندارند نباید وارد مرکز اصلی قانون‌گذاری کشور شوند که شورای نگهبان باید نظارت کافی داشته باشد.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دشمن بر روی اراده و افکارها تاثیر می‌گذارد به همین دلیل علیرغم همه انتقادات نباید اصل نظام را زیر سئوال برد، گفت: دشمن می‌خواهد دیدها را نسبت به مشروعیت و کارکرد نظام عوض کنند و سلاح کشتار آن نیز فضای مجازی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha