رقابت 35 روستا در مسابقات اذان و قرآن دزفول
کد خبر: 3871766
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

رقابت 35 روستا در مسابقات اذان و قرآن دزفول

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات اذان و دهمین دوره مسابقات قرآن از برنامه‌های کانون فرهنگی- هنری مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول در بهمن‌ماه است.

رقابت 35 روستا در مسابقات اذان و قرآن دزفول

نعمت حمدی، مسئول کانون فرهنگی- هنری مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های این کانون فرهنگی و هنری گفت: برنامه‌های این کانون در بهمن شامل دو دوره مسابقات در رشته‌های اذان و قرآن کریم است.

وی توضیح داد: مسابقات اذان که پانزدهمین دوره آن برگزار می‌شود، در سه رده سنی زیر 15 سال، 15 تا 20 سال و 20 سال به بالا برنامه ریزی شده است. نام‌نویسی این مسابقات در حال انجام است و زمان برگزاری آن 9 بهمن تعیین شده است. 

حمدی افزود: همچنین دهمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های ترتیل، تحقیق و حفظ قرآن کریم با محوریت جزء 29 قرآن کریم برگزار می‌شود. این مسابقات 26 بهمن برگزار خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی- هنری مسجد امام زین‌العابدین(ع) دزفول گفت: هدف از برگزاری مسابقات شناسایی افراد مستعد در منطقه و قرار دادن آنها در مسیر پرورش استعدادهایشان است؛ چنانکه یکی از اعضای کانون این مسجد، در روند برگزاری این مسابقات موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است.

این فعال قرآنی در پایان با بیان اینکه این مسابقات در سطح 33 روستای دزفول و 10 روستای شوش برگزار می‌شود، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات از روستاهای شوش، میان رود و شهر امام می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد روستا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha