اجرای طرح «امین» در راستای احیا و درآمدزایی موقوفات خوزستان
کد خبر: 3871794
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

اجرای طرح «امین» در راستای احیا و درآمدزایی موقوفات خوزستان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تحقیق اوقاف خوزستان با بیان اینکه به منظور رسیدگی بیشتر و احیای موقوفات و همچنین درآمدزایی آنها افرادی که در شهرهای مختلف استان به عنوان افراد امین و محبوب مردم شناخته شده هستند، به عنوان امین در موقوفات حضور خواهند داشت و امور آن را بررسی می‌کنند.

اجرای طرح «امین» در راستای احیا و درآمدزایی موقوفات خوزستان

اکبر سخاوت، رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: بر اساس تصمیم سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور رسیدگی بیشتر و احیای موقوفات و همچنین درآمدزایی آنها افرادی که در شهرهای مختلف استان به عنوان افراد امین و محبوب مردم شناخته شده هستند، به عنوان امین در موقوفات حضور خواهند داشت و امور آن را بررسی می‌کنند.

وی ادامه داد: موقوفاتی وجود دارند که کمتر به آنها رسیدگی شده و یا کمتر دارای درآمد هستند باید شناسایی و برای بالارفتن درآمد آنها به منظور احیای نیت واقف در این طرح گنجانده می‌شوند.

سخاوت گفت: در سطح استان خوزستان موقوفات بسیاری وجود دارد که با توجه به گستردگی موقوفات در شهرستان‌ها تعداد افراد امین در موقوفات متغیر خواهد بود. همچنین در جلسه توجیهی که در آینده نزدیک برای این افراد برگزار خواهد شد دستورالعمل‌های لازم بر اساس اهداف و سیاست‌های سازمان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha