معرفی برگزیدگان سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی در خوزستان
کد خبر: 3874281
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

معرفی برگزیدگان سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی در خوزستان

گروه فرهنگی ــ برگزیدگان دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی خوزستان در آیین پایانی این سوگواره‌ در نمایشگاه کتاب خوزستان معرفی شدند.

برگزیدگان سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی خوزستان معرفی شدند

به گزارش ایکنا از خوزستان، برگزیدگان دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی خوزستان در آیین پایانی این سوگواره‌ که شب گذشته، 5 بهمن در نمایشگاه کتاب خوزستان برگزار شد، معرفی شدند.

در این سوگواره در بخش تیتر به ترتیب محمدعلی بهوندی از خبرگزاری قدس آنلاین، سیده‌فاطمه هلالات و کوثر کریمی از خبرگزاری مهر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش خبر این سوگواره نیز مریم کروشاوی از خبرگزاری قدس آنلاین، رتبه اول، رضا خبازان و محمد رضا بنوره از خبرگزاری ایرنا نیز رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در بخش گزارش نیز شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر، ثریا زندیار از روزنامه روزان رتبه‌های اول و دوم این جشنواره را از آن خود کردند. رتبه سوم این بخش به طور مشترک به حسین اسکندری و عاطفه اسماعیلی رسید.

در بخش عکس برگزیدگان دومین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی، آثار کوروش صالحی از نشریه بامداد زاگرس، محمد آهنگر از روضه‌ نیوز و مرتضی جعفری از تابناک شایسته تقدیر شناخته شدند. در این بخش داوران هیچ‌یک از آثار را حائز رتبه‌های برتر ندانستند.

انتهای پیام
captcha