نمایشگاه خوشنویسی «یاس کبود» در لالی برپا شد
کد خبر: 3874861
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

نمایشگاه خوشنویسی «یاس کبود» در لالی برپا شد

گروه فرهنگی _ نمایشگاه خوشنویسی «یاس کبود» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مجتمع فرهنگی هنری مولوی شهرستان لالی برپا شد.

نمایشگاه خوشنویسی «یاس کبود» در لالی برپا شد

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مراسم افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «یاس کبود» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مجتمع فرهنگی هنری مولوی شهرستان لالی برپا شد.

بهرام جمالپور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: نمایشگاه خوشنویسی «یاس کبود» ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با هدف ترویج معارف اهل بیت(ع) . انتقال آموزه‌های دینی به وسیله هنر دینی برگزار شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لالی ادامه داد: این نمایشگاه کاری از انجمن خوشنویسان شهرستان لالی است در آن آثاری از البرز نوبخت و حمید رضایی شامل 17 تابلوی خوشنویسی به سبک‌های نستعلیق و شکسته نستعلیق برای عموم به نمایش در آمده است.

به گفته جمال‌پور، این نمایشگاه از امروز سه شنبه 8 بهمن به مدت شش روز تا 13 بهمن در ساعات اداری آماده بازدید علاقه‌مندان و دوستداران هنر خوشنویسی است.

انتهای پیام
captcha