راهیابی ۱۲۷ دانش‌آموز شاوور به مرحله قطبی مسابقات قرآن
کد خبر: 3878354
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰

راهیابی ۱۲۷ دانش‌آموز شاوور به مرحله قطبی مسابقات قرآن

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز شاوور با شرکت هزار دانش‌آموز برگزار شد که از این تعداد، 127 نفر به مرحله قطبی راه یافتند.

راهیابی 127 دانش‌آموز شاوور به مرحله قطبی مسابقات قرآن

حسین عبدالخانی، مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) شاوور در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه 127 دانش‌آموز شاوور به مرحله قطبی راه یافتند، گفت: از این تعداد 58 دانش‌آموز دختر و 69 دانش‌آموز پسر برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی 26 آذر برگزار شد، افزود: دانش‌آموزان همچون سال‌های گذشته در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی، حفظ ویژه، نهج‌البلاغه، تفسیر، صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام، انشای نماز‌ و انشای امام زمان(عج) با یکدیگر رقابت کردند.

عبدالخانی با اعلام اینکه مرحله قطبی این مسابقات از 7 تا 10 اسفند در شهرستان شوش برگزار می‌شود، گفت: به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان برای رقابت در مرحله قطبی کارگاه‌های آموزشی در تمامی رشته‌ها در دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) در حال برگزاری است.

مسئول دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) شاوور با بیان اینکه دانش‌آموزان شاوور در مسابقات سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های کشوری شدند، گفت: مصطفی چنانی، مقام اول رشته تفسیر قرآن و علیرضا عامری‌نژاد مقام سوم نهج‌البلاغه را در مسابقات سال گذشته کسب کردند. همچنین علیرضا عبدالخانی در رشته نماز و حسین بریسم در رشته احکام به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام
captcha