راه‌یابی ۷۰ دانش‌آموز شادگانی به مرحله قطبی مسابقات قرآن
کد خبر: 3878852
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

راه‌یابی ۷۰ دانش‌آموز شادگانی به مرحله قطبی مسابقات قرآن

۷۰ دانش‌آموز شادگانی از میان ۵۰۰ دانش‌آموز شرکت‌کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز شادگان به مسابقات قطبی راه پیدا کردند.

راهیابی 70 دانش‌آموز شادگانی به مرحله قطبی مسابقات قرآنی

ابوذر کاملی، کارشناس قرآن، عترت و نماز شهرستان شادگان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با بیان اینکه مسابقات قرآن دانش‌آموزی با شرکت 500 دانش‌آموز پایه متوسطه اول و دوم دوم و سوم بهمن‌ برگزار شد، گفت: از این تعداد 40 دانش‌آموز پسر و 30 دانش‌آموز دختر به مرحله قطبی راه یافتند.

وی اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ عمومی قرآن کریم، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، مداحی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، احکام، انشای نماز و انشای امام زمان(عج) برگزار شد.

کاملی با اشاره به اینکه برگزیدگان مرحله شهرستانی شادگان از 14 تا 17 اسفند به مسابقات قطبی بهبهان اعزام می‌شوند، گفت: کارگاه‌های آموزشی جهت تقویت مهارت‌های دانش‌آموزان برگزیده به صورت سه روز در هفته ویژه دختران (روزهای زوج) و سه روز در هفته ویژه پسران (روزهای فرد) در حال برگزاری است.

کارشناس قرآن، عترت و نماز شهرستان شادگان در پایان اشاره‌ای به رتبه‌های کشوری دانش‌آموزان شادگان در سال گذشته کرد و گفت: در گروه دختران در سال گذشته 4 نفر به مرحله کشوری اعزام شدند که در رشته قرائت 2 نفر مقام اول و در رشته ترتیل 2 نفر مقام دوم را کسب کردند. در گروه پسران نیز 4 نفر اعزام شدند که از میان آنها 1 نفر به مقام پنجم کشوری دست یافت.

انتهای پیام
captcha