مشارکت ۸۰۰ دانش‌آموز شوشتری در مسابقات قرآن شهرستانی
کد خبر: 3878920
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶

مشارکت ۸۰۰ دانش‌آموز شوشتری در مسابقات قرآن شهرستانی

کارشناس قرآن، عترت و نماز شوشتر با بیان اینکه ۸۰۰ دانش‌آموز در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن شرکت کردند، گفت: از این تعداد ۵۱ دانش‌آموز پسر و ۳۳ دانش‌آموز دختر برای شرکت در مرحله قطبی برگزیده شدند.

حضور 84 دانش‌آموز شوشتری در مسابقات قرآنی

علی‌اکبر گلاب‌زاده، کارشناس قرآن، عترت و نماز شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اعلام اینکه مسابقات قرآن دانش‌آموزی پایه متوسطه اول و دوم شهرستانی به پایان رسیده است، گفت: از 800 دانش‌آموز شرکت کننده در این مسابقات، 51 دانش‌آموز پسر و 33 دانش‌آموز دختر به مرحله قطبی راه یافتند.

وی اظهار کرد: این دانش‌آموزان در رشته‌های حفظ عمومی قرآن کریم، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، تفسیر، مداحی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان، احکام، انشای نماز و انشای امام زمان(عج) از تاریخ 5 تا 19 بهمن‌ماه به رقابت پرداختند.

گلاب‌زاده با اشاره به اینکه دانش‌آموزان برگزیده شوشتر از 21 تا 24 اسفندماه در مسجدسلیمان که میزان مرحله قطبی مسابقات است، به رقابت می‌پردازند، گفت: به منظور آماده‌سازی نفرات برگزیده جهت حضور در این مرحله، کارگاه‌های آموزشی به طور مستمر ویژه دختران و پسران در تمامی رشته‌ها در دارالقرآن ریحانه‌الرسول و عترت شوشتر در حال برگزاری است.

کارشناس قرآن، عترت و نماز شوشتر در پایان گفت: محدثه اکبری بیرگانی تنها دانش‌آموز این شهرستان است که در سال گذشته در مرحله کشوری مسابقات قرآن، مقام اول رشته تفسیر دست یابد.

انتهای پیام
captcha