دارالقرآن شهرستان کارون افتتاح شد / فضایی برای کسب آمادگی استعدادهای قرآنی در رویدادهای بین‌المللی
کد خبر: 3879003
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲

دارالقرآن شهرستان کارون افتتاح شد / فضایی برای کسب آمادگی استعدادهای قرآنی در رویدادهای بین‌المللی

استاندار خوزستان در حاشیه افتتاح دارالقرآن امام رضا(ع) شهرستان کارون، با بیان اینکه کارون، شهرستانی است که در حوزه قرآن مستعد است، افزود: این شهرستان گروه‌های ممتازی در رشته‌های مختلف دارد و می‌طلبید که پایگاهی مناسب برای این گروه‌ها ایجاد شود تا احساس کنند که به آنها توجه شده و بتوانند برای رویدادهای بین‌المللی آمادگی کسب کنند.

دارالقرآن امام رضا(ع) کارون افتتاح شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیین افتتاح دارالقرآن امام رضا(ع) شهرستان کارون عصر امروز ۲۶ بهمن برگزار شد.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه این برنامه ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: امروز توفیق افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه را در شهرستان کارون پیدا کردیم. امروز فاز اول مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای را به بهره‌برداری رساندیم. بعد از آن عملیات ناحیه صنعتی کارون را آغاز کردیم. امیدواریم تا سال آینده قطعات را واگذار کنیم، با توجه به نزدیکی آن به اهواز ظرفیت خوبی برای توسعه اشتغال است.

وی با اشاره به ساختمان دارالقرآن گفت: این ساختمان مجموعه‌ای از اداره تبلیغات اسلامی، دارالقرآن و دبیرستان دخترانه صدرا است. ساختمان خوب و باکیفیت ساخته شده و هم با برنامه‌ریزی انجام شده ان‌شاءالله استفاده بهینه‌ای از آن خواهد شد و در ترویج فرهنگ قرآنی و سیره ائمه(ع) منشا اثر باشد.

شریعتی با بیان اینکه کارون، شهرستانی است که در حوزه قرآن مستعد است، افزود: این شهرستان گروه‌های ممتازی در رشته‌های مختلف دارد و می‌طلبید که پایگاهی مناسب برای این گروه‌ها ایجاد شود تا احساس کنند که به آنها توجه شده و بتوانند برای رویدادهای بین‌المللی آمادگی کسب کنند.

استاندار خوزستان ادامه داد: اعتبار تجهیز این ساختمان را در اختیار اداره‌کل تبلیغات اسلامی قرار داده‌ایم؛ مقداری از این اعتبار تامین شده و مقداری در دست تامین است. در سال‌های آتی هم اعتبارات آن پایدار خواهد بود تا تکمیل شود.

وی با اشاره به پروژه‌های دیگر شهرستان کارون گفت: شروع عملیات اجرایی ساختمان شیلات، احداث پروژه‌های ورزشی، خانه بهداشت و ... از جمله این پروژه‌ها هستند.

انتهای پیام
captcha