انتخابات، به عنوان جهاد اسلامی قلمداد می‌شود
کد خبر: 3879288
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

انتخابات، به عنوان جهاد اسلامی قلمداد می‌شود

حضور مردم در انتخابات نماد اقتدار و عزت کشور است و در واقع یک جهاد اسلامی قلمداد می‌شود.

حضور پرشور مردم در انتخابات؛ خلق حماسه سیاسیمردم‌‌سالاری دینی به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی که در قامت نظام جمهوری اسلامی الگوی نوین حکومت و اداره جامعه بر اساس ایمان دینی و اعتقاد قلبی را به جهان عرضه کرده، همواره بر حضور و پشتیبانی آحاد ملت تکیه داشته و به پشتوانه این سرمایه بزرگ تاکنون از همه گردنه‌های سخت و سنگین مانند دفاع مقدس و ... با سرافرازی عبور کرده و به امید پروردگار بار دیگر در دوم اسفند این ملت بزرگ و فهیم با حضوری پرشور و سرنوشت‌ساز امنیت، آزادی، اقتدار، عزت و سربلندی خود را بیمه خواهد کرد.

نمایندگان برآمده از این انتخابات که پشتوانه عظیم اعتماد مردم همیشه در صحنه را به مثابه یک امانت الهی برای خدمت به اسلام و انقلاب کسب کرده‌اند، هم باید همواره مطالبات ملت را مد نظر داشته باشند.

حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات، در عرصه سیاست بین‌المللی نیز بازتاب‌های مطلوبی برای کشور خواهد داشت و می‌توان با اتکا به جمهوریت نظام، همانند عرصه‌های سیاسی و فرهنگی به استقلال اقتصادی نیز دست یافت. به‌طور یقین حضور مردم در روز رأی‌گیری عزت و اقتدار نظام را در منظر جهانیان تثبیت می‌کند.

حضور مردم در انتخابات نماد عزت کشور است

حجت‌الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان‌آباد در گفت‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات نماد اقتدار و عزت کشور است، گفت: انتخابات در واقع یک جهاد اسلامی قلمداد می‌شود.

وی انتخابات پیش رو را سرنوشت‌ساز برای کشور و نظام دانست و بیان کرد: انتخابات پیش رو صحنه سرنوشت‌ساز برای کشور و مردم است که می‌تواند نظام را در مسیر پیروزی و موفقیت هدایت کند.

حجت‌الاسلام رضوی، ادامه داد: ملت ایران همانطور تاکنون اقتدار خود را نشان داده‌اند، بیش از گذشته و با توجه به شرایط خاص این روزها حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

امام جمعه بستان‌آباد، یادآور شد: حضور مردم در این انتخابات، سرنوشت‌ساز است چون شرایط نظام و کشور به‌گونه‌ای است که نگاه همه دنیا به آن نگاه ویژه‌ای است.

وی افزود: امیدوارم مردم با حضور حداکثری خود کاری کنند که همه چیزهایی که باعث می‌شود کشور مقتدرتر از امروز باشد، تحقق پیدا کند.

حجت‌الاسلام رضوی، ضمن بازگو کردن امتیازات نمایندگان راه یافته به مجلس با رأی بیشتر، تأکید کرد: نماینده‌ای که با رأی بیشتری به مجلس رفته است، با قدرت بیشتری اقدام خواهد کرد و مجلس و دولت قوی را ایجاد می‌کند و دولت قوی هم کشور را قدرتمند می‌کند.

مردم با شرکت در انتخابات مدیریت انقلابی را به نمایش می‌گذارند

حجت‌الاسلام عبدالغفار غفاری، امام جمعه بخشایش در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: مردم چنانچه در انتخابات فعالانه شرکت کنند، مدیریت جهادی و انقلابی برای انتخاب نمایندگان اصلح را به نمایش می‌گذارند.

وی ضمن تأکید بر بیمه شدن نظام با حضور مردم در انتخابات، افزود: حضور مردم در انتخابات روز جمعه بار دیگر نظام را در مقابل حملات دشمن بیمه می‌کند و قطعاً باعث ناامیدی دشمنان از تحریم، تهدید و تردید به نظام اسلامی می‌شود و لازم است برای تحقق این موضوع مردم ما که در گذشته نیز آگاه و بیدار بوده‌اند با بصیرت و هوشیاری در این انتخابات شرکت کنند تا در نهایت با سربلندی مردم در این امتحان، نظام اسلامی مستحکم‌تر و با صلابت‌تر بتواند در مسیر روبه جلو گام بردارد.

وی با استناد به آیه 8 سوره مومنون «وَالَّذِينَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ»، بیان کرد: در این آیه می‌خوانیم: آنان که امانت‌ها و پیمان‌های خود را رعایت می‌کنند». انتخابات خوب با حضور حدکثری مردم محقق می‌شود.

امام جمعه بخشایش، با بیان اینکه، حضور حداکثری در انتخابات به معنی بیعت مجدد با جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های والای آن است، تأکید کرد: نتیجه انتخابات، مجلسی قوی خواهد شد و تمامی مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... برطرف می‌شود.

انتهای پیام
captcha