آزادسازی حلب به معنای پایان جنگ 9 ساله نیست
کد خبر: 3879522
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
بشار اسد:

آزادسازی حلب به معنای پایان جنگ 9 ساله نیست

بشار اسد اعلام کرد آزادسازی حلب را به معنای پایان جنگ و از بین رفتن توطئه‌ها نمی‌داند و مردم و ارتش سوریه باید به مقاومت در برابر تروریست‌ها ادامه دهند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری سوریه سانا، بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، در سخنان تلویزیونی به مناسبت آزادسازی حلب تأکید کرد که ارتش سوریه در انجام وظایف ملی خود کوتاهی نمی‌کند و مانند گذشته، ارتشی مردمی و در خدمت مردم خواهد بود.

وی افزود: درست است که در آزادسازی این شهر در سال 2016 امنیت مطلوب در برقرار نشد و همچنان زیر یوغ عناصر خائن و ترسو باقی ماند. امروز نیز صحیح است که پیروزی در یک نبرد به معنای پیروزی در تمام جنگ نیست، اما تنها در منطق نظامی است که نتیجه جنگ در پایان تعیین می‌شود.
 
وی تأکید کرد: در منطق ملی، پیروزی از آغاز مقاومت شروع می‌شود، حتی اگر از روز اول بوده باشد. با این منطق، حلب پیروز شده و سوریه پیروز شده است. همه ما بر ترسی که آنها سعی کردند در قلب ما بکارند، غلبه کردیم.
 
 اسد افزود: با این حال، ما کاملاً آگاه هستیم که این آزادسازی به معنای پایان جنگ و به معنای از بین رفتن توطئه‌ها یا ناپدید شدن تروریسم و ​​همچنین به معنای تسلیم دشمنان نیست. بلکه به معنای به خاک مالیدن بینی دشمنان به عنوان مقدمه‌ای برای شکست کامل آنها در آینده‌ای دور یا نزدیک است.
انتهای پیام
captcha